  • 151. Data: 2012-05-18 23:20:57
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb6b9e5$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > Coś jak Ty ze swoimi szlakami rowerowymi.

    Co to sa 'szlaki rowerowe'?

    --
    TA

  • 152. Data: 2012-05-18 23:33:36
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Shrek" <u...@d...invalid> wrote in message

    > Średni pomysł. Typowy niedoswiadczony pedalarz odwraca się wtedy (wraz z
    > kierownicą) przez prawe ramię i zjeżdza na środek pasa - a tego akurat nie
    > chcesz.

    No patrz, a dzwoniacy na mnie pedalarze jadacy chodnikiem to chca, zebym sie
    ogladal, czy nie? To jest beszczelnosc - jechac nielegalnie chodnikiem i
    jeszcze dzwonic na pieszych...

    --
    Axel

  • 153. Data: 2012-05-18 23:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I dobrze sądziłeś.
    > Trasa katowicka na miejskim odcinku ekspresówką nie jest.
    > Niestachowska również nie.

    zadna przyjemnośc jechac rowerem po takiej trasie, nawet jak się zaiwania
    40km/h.
    Pytanie tylko ,dlaczego akurat na takiej trasie miałby ci przeszkadzac
    rowerzysta?
    Przeciez, ze względu na szerokość tego typu tras rowerzyste jest bardzo
    BARDZO łątwo wyprzedzic.

    > A czemu by nie?
    > Właśnie o to chodzi, żeby nie było wolno.
    > Powiedzmy, że na żadnej numerowanej drodze.

    a poza miastem?
    Rozumiem, ze generalnie twoje stanowisko jest takie, ze lepiej aby ludzie
    nie jezdzili po miescie rowerem i raczej przesiadali sie do samochodów?
    Hmm, ale wtedy bedzie się jezdziło samochodem jeszcze wolniej, korków
    bedzie jeszcze wiecej.
    Trochę to nielogiczne.

  • 154. Data: 2012-05-18 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > No wiec, skoro tak latwo godzisz sie z lamaniem przepisow, to nie
    > oczekuj przestrzegania przepisow przez rowerzystow.

    nawet jezeli zostałby spełniony absurdalny postula zakazu jazdy rowerami po
    drodze.

  • 155. Data: 2012-05-18 23:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Mówiliśmy o zagrożeniu.
    > Wystarczy że zagrożony jest mój spokój na drodze. ;-)

    Rakiem? Cavallino? Rzeczywiscie mamy europejski kryzys...

  • 156. Data: 2012-05-18 23:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Na jednych 100 metrach zo najwyżej.
    >
    > Przecież piszę - jeden na sto.
    > Ja mam mniej więcej 2 km na 15 minut (na rowerze rzecz jasna), więc
    > wyjdzie tak z 8 km/h.
    > Z czego pewnie z 50% czasu to światła, a co za tym idzie nie bardzo
    > jesteś w stanie nadgonić te straty na trasie na tyle, żeby wyszły Ci
    > kosmosy które podajesz.

    ?
    Poważnie mówisz?
    23 to kosmos?
    Regularnie przejzdzałem trase ok 15km przez miasto w 40minut co daje około
    23km srednio. Kosmos?

  • 157. Data: 2012-05-18 23:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > Ojej, gdzie mozna jedzic 120 na trasie katowickiej?

    mozna praktycznie wszedzie, tylko trzeba uwazac na patrol przy Toyocie.
    Tylko co w tym przeszkadzaja rowerzysci, nawet jak jakis sie tam zaplacze,
    to nie bedzie jechal lewym pasem, gdzie bedzie znajdował sie kierowca ze
    120 na liczniku, pojedzie sobie spokojnie prawa strona.

  • 158. Data: 2012-05-19 07:03:08
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-18 23:33, Axel wrote:

> [...]
    > sie ogladal, czy nie? To jest beszczelnosc - jechac nielegalnie
    > chodnikiem i jeszcze dzwonic na pieszych...

    No i? Oczywiście dzwonienie na pieszych na chodniku jest chamstwem.
    Zgadzam się z tobą, ale do czego zmierzasz?

    Shrek.

  • 159. Data: 2012-05-19 07:29:25
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 18 May 2012 16:57:02 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Chyba jako pasażerowie.

    Wsiądź czasem na rower, dotlenisz te resztki mózgu i może przez chwilę
    mniejsze głupoty będziesz pisał.

    > Do lustra piszesz?

    Masz ksywę "lustro"?

    AK

  • 160. Data: 2012-05-19 07:59:24
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    org...

    > O, jestes chyba cyklofobem.
    > To sie chyba leczy...

    Cykloczym? ;-D

    Leczyć to się powinno głupotę, chamstwo i parę innych przypadłości, które to
    w połączeniu z rowerem skutkują j/w.

    W takim razie tak, nienawidzę kolarzy-srolarzy w trykocikach.

    Żeby nie było: rower mam, nawet jeżdżę rekreacyjnie, mam gdzie bo lasków i
    tym podobnych sporo w mojej okolicy. Za dawnych czasów, tych złych czasów
    komuny, próbowałem sił w treningach kolarstwa torowego, wyniki średnie,
    szans na medale brak. Dlatego ktoś jadący rowerem nie wzbudza mojej agresji
    bezwarunkowo. Tę wzbudzają kolarze-srolarze zachowujący się tak jak ci
    debile. Ot i wszystko. I dalej uważam że KAŻDY pojazd poruszający się po
    drogach publicznych powinien mieć OC. Dlaczego rower nie ma nie wiem i nie
    rozumiem.