  • Data: 2012-05-23 10:26:25
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    anacron nabazgrał(a):

    > Sam sposób określania rowerzystów wzbudza u mnie pogardę dla Ciebie.
    > Boli Cię to, że Ty stoisz w korku, a oni sobie jadą, czy co? Proponuję
    > jakieś leki na uspokojenie, może nawet wizytę u specjalisty, bo taka
    > chorobliwa nienawiść na podłożu frustracji własnym nędznym życiem moim
    > skromnym zdaniem może doprowadzić do jakiegoś nieszczęścia. Jesteś
    > wyborcą PiS'u? Słuchaczem RM, czy jak?

    Mnie dziś jeden taki wqrwił, nie dla tego że jechał rowerem (kolarzówka) bo
    co czerwone to przjeźdzał nawet bez zwolnienia ..totalna olewka sygnalizacji
    oraz tego że to były przejścia dla pieszych .. dodam że nie mam nic do
    rowerzystów bo sam jeżdżę rowerem jak jest ładna pogoda :) ale przynajmniej
    traktuję czerwone światło jako stop.