eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPedalarzeRe: Pedalarze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder1.cambri
    umusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jp3bsu$c47$1@mx1.internetia.pl> <jp3d6p$lup$1@inews.gazeta.pl>
    <jp3dtg$ije$1@mx1.internetia.pl> <jp3hdf$rd$1@mx1.internetia.pl>
    <jp3ij9$uk1$1@usenet.news.interia.pl>
    <k...@p...ile.moze>
    <jp3s0b$fs2$1@usenet.news.interia.pl>
    <jp3s2i$cvv$46@usenet.news.interia.pl> <jp4rl9$jtg$4@inews.gazeta.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <jpa2sv$njq$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jpabrj$9r2$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jpcogo$adi$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jpct9c$mmp$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb9f9e7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpcv53$qsd$1@inews.gazeta.pl>
    <4fba0cb4$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpda1t$pep$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jpda1t$pep$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Pedalarze
    Date: Mon, 21 May 2012 19:36:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120521-0, 2012-05-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 55
    Message-ID: <4fba7d2f$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.49.135
    X-Trace: 1337621807 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1306 83.25.49.135:51555
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450620
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpda1t$pep$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    >>>> Ale to dotyczy nie tylko akurat przejazdów dla rowerów.
    >>> Zgadza się. Ale przyciski w wielu miejscach to dodatkowy kretynizm.
    >
    >>Zależy czy jest dostowany do ruchu rowerowego panującego w danym miejscu.
    >>Jeśli rower jedzie raz na kwadrans, to logiczne, że musi poczekać,
    >>przecież nie będziesz blokował samochodów co 1,5 minuty.
    >
    > Zalezy tez od ruchu samochodowego.
    >
    > Czasem moze sie to pieknie komponowac z sasiednimi skrzyzowaniami w
    > zielona fale, i lepiej na stale, niz jakis pedalarz czy pieszy ma rozp*
    > pieknie dzialajacy mechanizm.
    > Czasem wrecz odwrotnie - miejsce takie ze nie pasuje. A wtedy wrecz moze
    > byc potrzebny ten rowerzysta, zeby zatrzymal samochody, a wtedy inne
    > samochody z bocznych ulic beda sie mogly wlaczyc do ruchu.
    >
    >>Howgh.
    >>Albo nieumiejętne wykorzystanie pętli indukcyjnych - one nie powinny
    >>sygnalizować, że pierwszy samochód wjechał, tylko w zależności od potrzeb
    >>wydłużać cykl świateł dla najbardziej zakorkowanego kierunku.
    >
    > Albo wrecz odwrotnie - skracac cykl dla najbardziej zakorkowanego :-)
    > Zeby wpuscic na skrzyzowanie tylko tyle ile da rade zjechac. I jeszcze
    > pamietac o ruchu z bokow.
    >
    >>Typowy przykład - korek tylko na lewoskręcie z jednego kierunku, ale przy
    >>okazji blokujący kierunek na wprost.
    >>Przecież aż się prosi, żeby puścić kilka razy więcej samochodów na tym
    >>lewoskręcie, np. 3 minuty non stop, tak żeby skrzyżowanie się rozładowało,
    >
    > Pod warunkiem ze maja gdzie pojechac, a nie ze po 20 pojazdach miejsce na
    > ulicy sie skonczy.

    Akurat miejsce które podałem odbiera bez problemu, na jego końcu na upartego
    jest dopiero Bytom, o ile wcześniej nie skręci się na A2, a korki generuje
    samo skrzyżowanie.


    >
    >>nikogo z przeciwka nie zbawi jak poczeka RAZ o minutę dłużej niż
    >>zazwyczaj,
    >
    > Tylko ze wtedy nadjezdzajace za nim samochody zamiast trafic na zielona
    > fale,

    Na co?
    W Poznaniu coś takiego nie istnieje, zwłaszcza na tej ulicy, a także
    większości innych dotkniętych "inteligentną sygnalizacją".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: