    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pęd na duże
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 28 Apr 2019 10:59:45 GMT

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

    > Mogę się wypowiedzieć za siebie: mam 500l bagażnika, a w sezonie
    > jadąc na działkę zwykle mam samochód zapakowany 'po dach', z
    > rzeczami również na kanapie. Z rzadka jeszcze box zakładam
    > (dodatkowe 350l). A czasem to szóste miejsce do siedzenia by się
    > przydało, żeby nie jechać gdzieś w dwa samochody.

    A jakbys miał mniejszy to bys wzaił po prostu mniej rzeczy.
    Przerabiam to na własnej skorze - pojechałem ostatnio na wakacje ducato.
    Dlaczego? Bo mi sie nie chciało układac wszystkiego w osobówce plus
    małzonka wzieła pewnie ze 100 rzeczy na zapas :)
    Kiedys pakowałem się na narty do ZX-a i tez dawalismy rade :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik