  • Data: 2019-04-28 13:29:49
    Temat: Re: Pęd na duże
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 Apr 2019 10:59:45 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Axel n...@s...mu ...
    >>
    > A jakbys miał mniejszy to bys wzaił po prostu mniej rzeczy.

    Albo przyczepke :-)

    > Przerabiam to na własnej skorze - pojechałem ostatnio na wakacje ducato.
    > Dlaczego? Bo mi sie nie chciało układac wszystkiego w osobówce plus
    > małzonka wzieła pewnie ze 100 rzeczy na zapas :)

    Znajomy mile wspommina Caddy. No ale on mial blizniaki :-)
    Dzieci podrosly, Caddy juz nie jest potrzebny.

    > Kiedys pakowałem się na narty do ZX-a i tez dawalismy rade :)))

    Moje 2.05 wchodzily do malucha, ale kolega mial problemy w seicento
    ... ale moze to z powodu kratki ...

    A w wiekszym wozku mozna w 4 osoby z nartami w miare wygodnie jechac.

    J.