  • Data: 2019-04-28 09:06:10
    Temat: Re: Pęd na duże
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Apr 2019 00:42:15 +0200, RadoslawF wrote:
    > Gość chce kupić taniego i używanego malucha.
    > A że maluchy nie są specjalnie popularne to płacze i ma pretensje że
    > inni robią mu nazłość. On by chciał żeby w komisach maluchy miał co
    > najmniej 80% reprezentację.

    To nieco przebarwiona wersja, no ale poniekąd jest to problem. Ostatnio
    pisałem o tym, że w dzisiejszych czasach coraz ciężej kupić normalny
    samochód dla normalnych ludzi (tj. mały, tani i ekonomiczny pojazd do
    przemieszczania się). Ale to żaden spisek, po prostu ludzie się bogaci
    zrobili i odczuwają sztuczną potrzebę jeżdżenia luksusowym czołgiem.

    Mateusz