    Date: Sat, 16 Jun 2012 15:34:03 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pecet składak dla laika?

    W dniu 16.06.2012 11:04, Robert Winkler pisze:

    > Planując wieć zakup komputera myśl o 3, maksymalnie 4 latach do przodu,

    To trochę przesada w drugą stronę. 4 lata temu kupiłem laptopa. Gdyby
    nie to że mu się zawiasy się rozleciały, to bym go nadal używał jako
    podstawy sprzęt do pracy (albo mu te zawiasy wymienię i ktoś go będzie
    jeszcze używał, albo bez naprawy zawiasów będzie nieotwierany jako
    centrum multimedialne w domu :) ).

    6 lat temu młody student w rodzinie kupił sobie blaszaka,
    niewypasionego, na swój studencki budżet. Kiedy mi laptop padł, na tym
    blaszaku przez kilka dni pracowałem, bez większego komfortu, musiałem
    dołożyć RAMu.

    Wydaje mi się, że uwzględniając dokładanie ramu, być może wymianę dysku
    - można spokojnie liczyć na 7-8 lat pracy, o ile się nie kupi czegoś co
    jest technologicznym zabytkiem już w momencie zakupu.

    p. m.