  • 1. Data: 2013-06-25 15:08:23
    Temat: PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zleciłem doładowanie telefonu przez PayU i nie doczekałem się, ani zasilenia,
    ani jakiegoś emaila z informacją dlaczego nie. Napisałem do BOK-u PayU, w sumie
    3 razy przez weekend (widać nie pracują :>).

    Takie wersje odpowiedzi dostałem:
    1. "Uprzejmie informuję, iż do zamówienia XXX nie została zainicjowana płatność
    z banku wydawcy karty. Zatem środki nie zostały pobrane z konta karty."

    2. "W zaistniałej sytuacji chciałbym uprzejmie wyjaśnić, iż zamówienie ID XXX
    zostało anulowane przez nasz Dział Bezpieczeństwa z uwagi na podwyższone ryzyko
    transakcyjne. "

    3. "Zweryfikowaliśmy w systemie tą transakcję i z naszej strony żadna karta do
    tej transakcji nie została obciążona."

    Która prawdziwa? :)

  • 2. Data: 2013-06-25 15:54:22
    Temat: Re: PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-06-25 15:08, r...@k...pl pisze:

    > Która prawdziwa? :)

    No ale pobrało ci z konta pieniądze czy nie?

  • 3. Data: 2013-06-25 16:02:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jun 2013 15:54:22 +0200, w <kqc7ek$ag0$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    Skylla <s...@n...op.pl> napisał(-a):

    > No ale pobrało ci z konta pieniądze czy nie?

    Przyjdzie wyciąg z kredytówki, to się przekonam.
    Pewnie nie pobrało (a raczej nie pobierze, bo być może blokada jest).

    Ale chodzi mi o różne wersje odpowiedzi.

  • 4. Data: 2013-06-25 16:22:10
    Od: "news.atman.pl" <s...@s...pl>

    > Przyjdzie wyciąg z kredytówki, to się przekonam.
    > Pewnie nie pobrało (a raczej nie pobierze, bo być może blokada jest).
    > Ale chodzi mi o różne wersje odpowiedzi.

    Wszystkie prawdziwe, nie zapłaciłeś= brak doładowania

  • 5. Data: 2013-06-25 16:58:55
    Od: "Ktos" <k...@k...ktos>

    3. "Zweryfikowaliśmy w systemie tą transakcję i z naszej strony żadna karta
    do
    tej transakcji nie została obciążona."

    Która prawdziwa? :)

    -------------------------------------

    Wezmy PLAY. Fajnie sie u nich doladowywalo do czasu, az doladowania.play.pl
    zaczalo wykorzystywac PayU. Poniewaz czytam na biezaco w miare mozliwosci
    alt.pl.allegro wiedzialem ze ludzie maja spore problemy; poza tym ich
    skrocony regulamin mowi(l), ze realizacja moze potrwac do 24h.

    Wiec... jak mam doladowac nr/nry w PLAY ide do kiosku i kupuje wydruki z
    terminala badz zdrapki u dealera.

  • 6. Data: 2013-06-25 17:50:03
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 16:58:55 +0200, Ktos napisał(a):

> [...]
    > skrocony regulamin mowi(l), ze realizacja moze potrwac do 24h.
    >
    > Wiec... jak mam doladowac nr/nry w PLAY ide do kiosku i kupuje wydruki z

    A ja nadal z konta. Na razie najdłużej czekałem CAŁE 2 minuty.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-06-25 18:27:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 9...@4...com

[...]

    IMO 2. -- zapewne kwota była przeraźliwie ogromna. ;)
    Ode mnie w sklepie nie chciano przyjąć zapłaty wysokiej
    na około 3 pln, gdyż karta nie była podpisana. :) Sprawdź,
    czy przejdzie 300 pln. :) Im chyba nie opłaca się takie coś.

    BTW -- płać z SyneCkiem, który cofa 5% z wydatków netowych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'