-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
<52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5234bbea$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
<l12fd4$ma6$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sat, 14 Sep 2013 22:33:06 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.165.111
X-Trace: 1379190787 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1269 79.184.165.111:57572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504573
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:50:58 +0200, DoQ napisał(a):
> W dniu 2013-09-14 21:41, Artur Maśląg pisze:
>
>>> 130/70 to znow nie tak duzo
>> Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
>> wspomnę.
>
> Z tym że on nie jechał 130. Gdyby hamował AMG z tych 130 na 54m to
> uderzenie byłoby bardziej "kosmetyczne". Wiem ze swoich źródeł że gość
> grzał tam blisko 200 i na tych 54m zdążył wyhamować te 70-80km/h.
Wg. danych testowych, takie AMG to z 200km/h na 54m wyhamowałoby zaledwie
do 160km/h, a wtedy to żywy by z tego nie wyszedł.
Zakładając (myślę w miarę realnie) uderzenie przy 70km/h (wystarczy żeby w
Oplu trafionym w bok były ofiary, a żeby z dużej E-klasy uderzonej przodem
jeszcze wyjść bez uszkodzeń), dokładając 54m efektywnego hamowania,
wychodzi zaledwie 140km/h.
Całkowita droga hamowania ze 140km/h to 72m, zabrakło 18m, które potem
przeleciał Opel aż na chodnik.
I to przy założeniu warunków hamowania takich jak w testach motoryzacyjnych
- czyli dobra przyczepność i kierowca który potrafi to zrobić.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.13 22:35 Tomasz Pyra
- 14.09.13 22:39 k...@g...com
- 14.09.13 22:45 Tomasz Pyra
- 14.09.13 22:46 jerzu
- 14.09.13 22:47 k...@g...com
- 14.09.13 22:52 Tomasz Pyra
- 14.09.13 22:54 k...@g...com
- 14.09.13 22:56 J.F.
- 14.09.13 23:05 Artur Maśląg
- 14.09.13 23:12 J.F.
- 14.09.13 23:13 k...@g...com
- 14.09.13 23:13 R2r
- 14.09.13 23:17 R2r
- 14.09.13 23:19 Artur Maśląg
- 14.09.13 23:20 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=