eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPatrz w lusterka, mercedesy są wszędzieRe: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
  • Data: 2013-09-14 22:56:54
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:41:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-09-14 21:11, J.F. pisze:
    >>>> Ano, przy 130 to on ich pewnie pierdolnął...
    >>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
    >>> pierwszenstwo ?
    >>
    >> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
    >> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
    >> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
    >
    > Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
    > nie wspomnę.

    Ale my tu o Oplu - mial prawo skrecac czy nie - bez znaczenia, liczy
    sie to czy to prawidlowo zrobil :-)


    >>> To jest dobry przyklad w jaki sposob dochodzi do kolizji ze scigaczami,
    >>> czyli nadmierna predkosc i skakanie z pasa na pas. Nie ma szans, zeby
    >>> zauwazyc.
    >> Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
    >> jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
    >
    > A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
    > To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.

    A za nieumiejetne skrecanie nie zabieraja ? Widac powinni.

    Nie musialo byc duzo szybciej aby doprowadzic do wypadku.
    A moze srodkiem kapelusz jedzie 50/70 i zaslania widok na jadacego z
    dopuszczalna predkoscia.

    >> a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
    >> wolnego miejsca do wykonania manewru ?
    > Miał.

    Nie widziales, a piszesz :-)

    >> 130/70 to znow nie tak duzo
    > Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
    > wspomnę.

    O tyle nie duzo, ze jakbys jechal tak aby jadacemu 70 ustapic
    pierwszenstwa, to jadacy 100 powinien dac rade sie zatrzymac, a jadacy
    130 wyhamowac do tylu ze nie byloby zadnego trupa, albo nawet obrazen
    w ludziach. I wymuszajacy powinien miec pretensje do siebie za swoj
    styl jazdy

    No ale jesli obowiazuje 50, to juz przestaje byc "niecale 2x za
    szybko".

    >> i powinno wystarczyc czasu do solidnego
    >> zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
    >> ..
    > Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
    > należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>

    Przez 3 pasy ruchu ? Cos w tym jest.
    Na kursie powinni uczyc ze trzeba widziec pustke na wszystkich pasach,
    na egzaminie sprawdzac, a kierowcy powinni pisac pisma do prezydenta
    zeby wywalic tego inzyniera, co tam fazy do lewoskretu w swiatlach nie
    zaprojektowal.

    Tylko uwazajcie zebyscie nie skonczyli jak we Wroclawiu - po
    optymalizacji ruchu zakaz skretu w lewo przez kilometry :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: