  • Data: 2013-06-25 12:56:55
    Temat: Re: Pasta do lutowania - może ktoś naprowadzi
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 25, 2013 12:50:36 PM UTC+2, Jan B. wrote:
    > Obudowy QFP, TSOP itp. lutuję w ten sposób że najpierw z grubsza lutuję
    > wszystkie piny (dużo zwarć) następnie biorę plecionkę nasączam tym topnikiem i >
    odsysam nadmiar cyny. Efekt identyczny jak po lutowaniu fabrycznym.

    Hm... No ja nie jestem elektronikiem, nie wiem jak się powinno takie coś lutować. Ja
    robiłem to tak:
    - smarowałem pędzelkiem pady pastą
    - przykładałem procek
    - nabierałem cyny na grot i jeździłem po pinach od góry

    Lutowanie procka zajmowało mniej niż minutę jak doszedłem do wprawy :>
    L.