  • 61. Data: 2010-06-18 15:59:38
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfedp$7e3$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km
    > (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak
    > ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało
    > 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym

    Co za różnica czy VW czy inna marka?

    Miałem ostatnio przyjemność zasiąść za sterami Ferrari California.
    I nie wiem dlaczego kosztuje w sklepie ponad milion.

    Taki na przykład Nissan GTR moim zdaniem jest dużo lepszy a kosztuje 1/3 tej
    sumy.

    Czy ktoś za przeproszeniem ocipiał z tą ceną? :)
    Nie dałbym.

    --
    Paweł

  • 62. Data: 2010-06-18 16:03:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 15:59, Paweł pisze:
> [...]
    > tej sumy.
    >
    > Czy ktoś za przeproszeniem ocipiał z tą ceną? :)

    Nie stać Cię i dorabiasz ideologię. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 63. Data: 2010-06-18 16:03:30
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 13:38:56 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Pytanie, co ta sesja da i co, przystępując do niej, podpisujesz.
    > Jeśli zrzeczenie się prawa do roszczeń z tytułu gwarancji, gdyby
    > jednak sprzęgło wybuchło ponownie, to kiepska sprawa.

    Tego nie wiem. Podejrzewam, że dowiemy się dopiero jak znajdzie się
    pierwszy chętny. A że się znajdzie to jest pewne - udział w SJS jest
    warunkiem refundacji juz poniesionych kosztów wymiany sprzęgła. No i
    ten obowiązkowy remap.

    "Nasz naród jak lawa, Z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa; Lecz
    wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi, Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do
    głębi. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)"

  • 64. Data: 2010-06-18 16:05:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Paweł" <o...@m...com> wrote in message
> [...]
    > tej sumy.
    >
    > Czy ktoś za przeproszeniem ocipiał z tą ceną? :)

    Dobrze wiedziec, gdzie nie zakladac trackera, bo pracownicy 'zasiadaja za
    stery' testujac powierzone samochody..

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 65. Data: 2010-06-18 16:08:05
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > W Clio? 2x awaria cewki zapłonowej, 1x awaria sondy lambda.
    > Za każdym razem obyło się bez lawety (odpukać).
    >
    > W Lagunie III? Nikt z twierdzących, że się psują, nie umiał
    > tego udowodnić. Za każdym razem padała odpowiedź "różne
    > rzeczy". Na pytanie "jakie?" padało "no różne" i koniec tematu.
    >
    > A, jeszcze jeden mój zarzut do Renault - te auta jako nowe,
    > jakby to powiedzieć, niezbyt atrakcyjnie pachną. W Lagunie III
    > i tak jest znacznie lepiej niż w Clio II, ale nadal bez rewelacji. :-)
    > Przebolałbym to jednak, bo taka Laguna kombi z 2.0T pod
> [...]
    Tak pytam, z ciekawości jakież to znowu ciekawe legendy powstają. L3 nie jest
    doskonała, to pewne.
    Jednak po przejechaniu w ciągu 2 lat 120 tkm l3 2.0dci, mogę tylko mieć
    nadzieję, ze niemiecna którego się przesiadam, będzie conajmniej tak bezawaryjny
    jak l3 ;-)
    Pzdr
    Luca

  • 66. Data: 2010-06-18 17:34:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 16:08, GlennBp pisze:

> [...]
    > nadzieję, ze niemiecna którego się przesiadam, będzie conajmniej tak bezawaryjny

    Zdrajca, zdrajca, niemieckie ma.... ;)

  • 67. Data: 2010-06-18 17:36:28
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > Zdrajca, zdrajca, niemieckie ma.... ;)

    hehe, jeszcze nie mam, czekam aż dojedzie.
    I co najwyżej pół zdrajca, żona ma megane 3 2.0tce ;-)

    Pzdr
    Luca

  • 68. Data: 2010-06-18 18:44:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 15:59:38 +0200, Paweł napisał(a):

    > Taki na przykład Nissan GTR moim zdaniem jest dużo lepszy a kosztuje 1/3 tej
    > sumy.
    >
    > Czy ktoś za przeproszeniem ocipiał z tą ceną? :)
    > Nie dałbym.

    W ramach protestu zróbmy zorganizowaną akcję. Ja też nie dam.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 69. Data: 2010-06-18 19:56:40
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Potwierdzisz to jakoś? :)

    znajomy z serwisu potwierdza :/

    brat

  • 70. Data: 2010-06-18 21:49:59
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Paweł" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Miałem ostatnio przyjemność zasiąść za sterami Ferrari California.
    > I nie wiem dlaczego kosztuje w sklepie ponad milion.

    Eeeej chyba nie jest aż tak źle.

    > Taki na przykład Nissan GTR moim zdaniem jest dużo lepszy a kosztuje 1/3
    > tej sumy.

    Ale to jest auto do zupełnie innych celów

    > Czy ktoś za przeproszeniem ocipiał z tą ceną? :)

    Chyba z rok oczekiwania obecnie? Po co mają taniej sprzedawać? Lexusy LFA
    też się wszystkie sprzedały za dużo drożej. Tu już nawet magii marki nie ma
    żadnej.