  • 71. Data: 2010-06-18 22:29:22
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km
    > (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak ksenonów,
    > fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało 117 tysięcy
    > brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną?

    no ale o sso chozzi?
    de gustibus... prosty rynek, jest produkt znajduje nabywców, więc jest OK,
    ktoś kupuje Laguny, Insignie, C5-tki, etc.
    gdyby ludzie olali tego Passata to koncern pewnie by się zastanawiał co jest
    nie tak, inna sprawa, że nie znamy założeń co do sprzedaży i jej
    rzeczywistej wielkości, nie wiadomo cel sprzedaży został osiągnięty czy nie,

    brat

  • 72. Data: 2010-06-19 17:24:35
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    > Zdrajca, zdrajca, niemieckie ma.... ;)

    Zapytaj lepiej czemu rezygnuje z Reno. Moim zdaniem wreszcie zrozumiał i
    wstydzi się jeździć dalej tą marką.

    M.

  • 73. Data: 2010-06-20 14:55:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-19 17:24, MariuszM pisze:

    > Zapytaj lepiej czemu rezygnuje z Reno. Moim zdaniem wreszcie zrozumiał i
    > wstydzi się jeździć dalej tą marką.

    Co jest w niej wstydliwego?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 74. Data: 2010-06-20 17:03:39
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:44:02 +0200, Borys Pogoreło napisal(a):
    > W ramach protestu zróbmy zorganizowaną akcję. Ja też nie dam.

    Przekonałeś mnie! Bojkotuję Ferrari, Lamborghini, Astona Martina i Bentleya.
    Myślę, że taki bojkot spotka się ze sporym poparciem na pms i
    sporo wody w Wiśle upłynie nim jakiś grupowicz zamelduje się w salonie
    po auto którejś z w/w firm :]

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 75. Data: 2010-06-20 17:06:29
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > Co jest w niej wstydliwego?

    No wiesz. Niektórym ten romb z "dziurą" na przedzie się "kojarzy" ;>

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 76. Data: 2010-06-20 17:47:25
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    > Co jest w niej wstydliwego?

    Jak to co;>
    Zero prestiżu, ostatnie miejsca w tabelkach awaryjności, współczujące
    spojrzenia sąsiadów itp. Żaden mechanik nie chce się do tego dotknąć, bo
    to franca, Panie...
    Użytkujesz 10 lat; 5 lat jeździsz i 5 lat sprzedajesz za pół ceny pałwe
    czy tojody, a i tak chętnych brak.

    M.

  • 77. Data: 2010-06-20 17:59:01
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

> [...]
    > to franca, Panie...
    > Użytkujesz 10 lat; 5 lat jeździsz i 5 lat sprzedajesz za pół ceny pałwe

    Wstyd to kraść i z d.... spaść.
    Btw,jak się to jest, że nawet z w adacu z 2007 roku, L2 jest lepsza niz awensys
    a L3 awensys wprost masakruje?
    NOwy tuv, ten od przepalonych zarowek , stawia l2 za accordem...strata 0,1%, ale
    l2 ma sredni przebieg o 9 tkm wiekszy.
    Zresztą, co tu tłumaczyć kolesiowi, który robi rocznie 8 tkm.

  • 78. Data: 2010-06-20 19:19:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Jun 2010 15:03:39 +0000 (UTC), Scypio napisał(a):

> [...]
    > Myślę, że taki bojkot spotka się ze sporym poparciem na pms i
    > sporo wody w Wiśle upłynie nim jakiś grupowicz zamelduje się w salonie

    Boję się tylko, że Przemek V się wyłamie z naszego bojkotu. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 79. Data: 2010-06-20 20:14:40
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-06-2010 17:59, GlennBp pisze:

    Puciek, nie nerwuj się, kupię Ci prezent;>
    http://preview.tinyurl.com/3x6zuj8

    > Wstyd to kraść i z d.... spaść.
    Mówią, że nie kraść, a dać się złapać;>

> [...]
    > a L3 awensys wprost masakruje?
    > NOwy tuv, ten od przepalonych zarowek , stawia l2 za accordem...strata 0,1%, ale
    Przestań już, nic się nie zmieni, bo rankingi od lat są tak samo okrutne
    dla Reno;>

    > Zresztą, co tu tłumaczyć kolesiowi, który robi rocznie 8 tkm.

    Dzięki temu mam dużo czasu na czytanie autoświata i motora. I nie muszę
    jeździć gnojówką.

    M.

  • 80. Data: 2010-06-20 21:30:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-20 17:06, Grejon pisze:

    > No wiesz. Niektórym ten romb z "dziurą" na przedzie się "kojarzy" ;>

    Jak nie mogą, to niech idą do lekarza. Po niebieskie tabletki. To taniej
    wyjdzie niż usuwać z otoczenia wszystko co się kojarzy. ;)