  • 51. Data: 2010-06-18 14:20:48
    Temat: Re: [ort] Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:42:17 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Ważne, że ilość odpowiednich 'u' i 'ó' się zgadza:)

    Liczba ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 52. Data: 2010-06-18 14:22:24
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    Niestety słyszałem już opinie, że Laguny III też się psują...
    > A może warto zaryzykować? Mamy w rodzinie Clio II '04 od nowości
    > i ten egzemplarz obala mit o awaryjnych francuzach.
    A co konkretnie się psuje?

    > Pozdrawiam
    > .Peeter
    Pzdr
    Luca

  • 53. Data: 2010-06-18 14:24:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Większe i fajniejsze. Pogratulować zdroworozsądkowej żony! :)

    Nie chwal samochodu przed zlomowaniem :-)

    J.

  • 54. Data: 2010-06-18 14:35:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Nie chwal samochodu przed zlomowaniem :-)

    W przypadku Renault może to być raczej nieplanowana biodegradacja...

  • 55. Data: 2010-06-18 14:39:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 11:31:48 +0200, osobnik zwany Katanka
    wystukał:

    > Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
    > ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
    > jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

    towar się sprzedaje za tyle za ile chcą zapłacić. Skoro się sprzedaje po
    117k to niby czemu tracić i sprzedawać po 80k?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2010-06-18 15:04:30
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 11:38:39 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Rzeczywiście, a byłem przekonany że są.

    W sumie ja też, dopóki nie usłyszałem jego słów. Pozytywne jest to,
    że mają zamiar zafundować sesję SJS "niekompatybilnym" użytkownikom
    wraz ze zmianą softu na nieco bardziej mułowaty.

    > Natomiast nie wiem, czy to będzie tylko kilka sztuk: przy
    > obecnych ograniczeniach w sprzedaży doładowanych benzyn
    > (mityczny tlenek węgla 4) mogą postawić na diesle (nawet nowe
    > STI ponoć ma być sprzedawane w dwóch wersjach: benzynowej i
    > klekoczącej)

    Co nie zmienia faktu, że Europa nie jest ich priorytetem :)

    A w usiech diesle nie są popularne.

    "Powieść jest to zwierciadło, które obnosi się po gościńcu. Stendhal
    (właśc. Marie Henri Beyle, 1783 - 1842)"

  • 57. Data: 2010-06-18 15:19:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hvfh51$7cq$1@news.dialog.net.pl...

    > Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po
    > 10-15 latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w
    > trójpaskowych garniturkach albo taksiarzy.
    > A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się
    > dziś ślinią na jego widok.

    Ale wtedy to juz nikt nie bedzie pamietal ze 10 lat temu jezdziles
    czyms takim.

    > Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej
    > marki. Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba
    > niesamowicie.

    Co nie znaczy czy to bedzie dobry wybor :-)

    J.

  • 58. Data: 2010-06-18 15:28:55
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "GlennBp" wrote:
    > Niestety słyszałem już opinie, że Laguny III też się psują...
    > A co konkretnie się psuje?

    W Clio? 2x awaria cewki zapłonowej, 1x awaria sondy lambda.
    Za każdym razem obyło się bez lawety (odpukać).

    W Lagunie III? Nikt z twierdzących, że się psują, nie umiał
    tego udowodnić. Za każdym razem padała odpowiedź "różne
    rzeczy". Na pytanie "jakie?" padało "no różne" i koniec tematu.

    A, jeszcze jeden mój zarzut do Renault - te auta jako nowe,
    jakby to powiedzieć, niezbyt atrakcyjnie pachną. W Lagunie III
    i tak jest znacznie lepiej niż w Clio II, ale nadal bez rewelacji. :-)
    Przebolałbym to jednak, bo taka Laguna kombi z 2.0T pod
    maską podoba mi się bardzo. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 59. Data: 2010-06-18 15:37:41
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 18 Jun 2010 15:04:30 +0200, Marcin Stankiewicz
    <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Pozytywne jest to,
    > że mają zamiar zafundować sesję SJS "niekompatybilnym" użytkownikom
    > wraz ze zmianą softu na nieco bardziej mułowaty.

    Pytanie, co ta sesja da i co, przystępując do niej, podpisujesz.
    Jeśli zrzeczenie się roszczeń z tytułu gwarancji, gdyby jednak
    sprzęgło wybuchło ponownie, to kiepska sprawa.

    r.

  • 60. Data: 2010-06-18 15:38:56
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Pozytywne jest to,
    > że mają zamiar zafundować sesję SJS "niekompatybilnym" użytkownikom
    > wraz ze zmianą softu na nieco bardziej mułowaty.

    Pytanie, co ta sesja da i co, przystępując do niej, podpisujesz.
    Jeśli zrzeczenie się prawa do roszczeń z tytułu gwarancji, gdyby