  • 41. Data: 2010-06-18 13:28:05
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Co Ty z tą skórą. Nie każdy lubi skórę w aucie, a już w szczególności
    > taką w aucie za 100 tys. czyli raczej skórę kiepskiej jakości.

    No ok, to jest argument - nie każdy lubi skórę, szczególnie w zimie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 42. Data: 2010-06-18 13:37:54
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 18 Jun 2010 13:21:18 +0200, Marcin Stankiewicz
    <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > W Subaru diesel i automat nie występują razem w przyrodzie :) Z tego co
    > mówił prezes SIP ich głównym rynkiem jest USA, a tam dieseli nikt nie chce,
    > więc nie mają zamiaru opracowywać automatu tylko na kilka europejskich
    > sztuk :)

    Rzeczywiście, a byłem przekonany że są.

    Natomiast nie wiem, czy to będzie tylko kilka sztuk: przy
    obecnych ograniczeniach w sprzedaży doładowanych benzyn
    (mityczny tlenek węgla 4) mogą postawić na diesle (nawet nowe
    STI ponoć ma powstać w dwóch wersjach: benzynowej i klekoczącej)

    r.
    _____________

  • 43. Data: 2010-06-18 13:38:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <e...@...sigu.invalid> wrote:

> [...]

    obecnych ograniczeniach w sprzedaży doładowanych benzyn
    (mityczny tlenek węgla 4) mogą postawić na diesle (nawet nowe
    STI ponoć ma być sprzedawane w dwóch wersjach: benzynowej i
    klekoczącej)

    r.
    _____________

  • 44. Data: 2010-06-18 14:01:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-18 13:09, Jacek pisze:

    > Ciekawe czy poleci ;)

    Zbyt prowokacyjnie zaczął, chyba się nie uda:)

    A.

  • 45. Data: 2010-06-18 14:02:52
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-18 13:28, Katanka pisze:

    > No ok, to jest argument - nie każdy lubi skórę, szczególnie w zimie.

    A podgrzewane fotele to już w ogóle nic zdrowego, zwłaszcza jak ktoś
    planuje w przyszłości potomstwo:)

    A.

  • 46. Data: 2010-06-18 14:07:40
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-18 13:10, Katanka pisze:

    > W aucie za prawie 120k :)

    Nie będę się spierał ale widywałem samochody za podobną kwotę również
    bez skóry. A druga sprawa, jak już ktoś napisał, nie każdy lubi skórę.

    > Plastiki jak plastiki.

    Jak się marzy skórzana tapicerka to trzeba z czegoś zrezygnować,
    ewentualnie dopłacić, ewentualnie kupić coś tańszego wybór jest.

    > Własnie nie, byłem napalony na CC juz dawno, bo z zewnatrz mi się
    > podobał bardzo.

    To tłumaczy pewien wzrost oczekiwań. Przy takiej kwocie każdy pragnie
    czegoś bardziej wyjątkowego:)

    > CD, radia jak i karty (chyba SD). W ogóle nie miały dzwięku, tylko
    > pierdziały.

    To musiało być coś popsute. Jak na mój gust grało to ponad przeciętnie
    jak na fabryczny zestaw.

    > Z zewnatrz auto śliczne, w środku kompletne bez duszy i z średnimi
    > materiałami (patenty schowkowe za to fajne). Jeździłem Laguną Coupe
    > wartą mniej niż ten Passat i Laguna wygląda i prowadzi się jak auto dwie
    > klasy wyżej. Nie mówie o zwykłej Lagunie w topowej wersji, tam się
    > siedziało jakbyś był królem, a auto kosztowało też w tej okolicy. No i
    > dla porównania citren C5, przy nim Passat to popierdółka :) Czyli jednym
    > złowem płacimy za znaczek VW :(

    Chyba nieco upraszczasz. Zresztą francuzy są tańsze. Za znaczek to płaci
    się jak chciałbyś 4 kółka na grilu:) VW to auto dla ludu, może nie
    koniecznie z tej strony odry ale jednak dla ludu.

    A.

  • 47. Data: 2010-06-18 14:13:38
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    > Potwierdzisz to jakoś? :)

    Niestety to prawda.

  • 48. Data: 2010-06-18 14:18:50
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Arek (G)" wrote:
> [...]
    > avensis za ponad 120k i nie było porównania na korzyść VW (może słuchaliście radia

    Niekoniecznie się negatywnie nastawił, jeździ wypasionym Mondkiem
    na codzień, to nic dziwnego, że niezbyt wypasiona wersja Passata
    (nieważne, że CC) dla niego wieje tandetą.

    Mimo, że generalnie lubię VW, to w porównaniu z Mondkiem lub np.
    Laguną wypada to kiepsko...

    W Lagunie rewelacyjnie się czułem, komfort dwie klasy wyższy niż
    w Passacie. Niestety słyszałem już opinie, że Laguny III też się psują...
    A może warto zaryzykować? Mamy w rodzinie Clio II '04 od nowości
    i ten egzemplarz obala mit o awaryjnych francuzach.

    Mondeo - genialnie się prowadzi, jest bardzo komfortowy i do tego
    opcjonalne audio nieźle gra. Podobało mi się od środka, z zewnątrz
    wszystko pięknie pod warunkiem, że dopłaci się do minimum 17".

    Gdybym miał teraz kupić auto za około 120k, to mimo preferencji
    raczej bym do salonu VW nie wszedł. Wybierałbym między Laguną
    2.0T, Mondeo i... Leonem Cuprą. :-) No, może z Cuprą bym porównał
    najnowsze GTI, choć tył mi się nie podoba.

    Nowa C5 kombi też bardzo ładna stylistycznie, ale nie jeździłem
    tym nigdy i nie wiem nawet czego się spodziewać. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 49. Data: 2010-06-18 14:19:28
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 18 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 11:44 *Gabriel'Varius'* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > W tym roku juz jeden cud naw Wisla byl a konkretniej na Wawelu :-) Oby nie bylo
    kolejnego w
    > niedziele :-)

    taa, nie ma jak "jednoczące" poglądy "niezależnej" myśli.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-18 14:14:29

  • 50. Data: 2010-06-18 14:19:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'"
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Oj zaraz Ci sie dostanie od grupowych guru co jezdza autami z
    > jedynie slusznym znaczkiem auta dla ludu :-) To sa auta
    > najlepsze, najszybsze, najoszczedniejsze, najbardziej komfortowe,
    > bezawaryjne i bezobslugowe przez najblizsze 20 lat, itp. :-)

    Oczywiscie - to auta takie jak piszesz i dlatego mozna je
    sprzedawac po 117 tysiecy a nie po 80 :-P

    Nie potrafie sie doczytac - to cena za nowosc, czy za jakies
    aktywne zawieszenie, ktorego w tym modelu brak ?

    J.