  • Data: 2010-06-18 12:06:12
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfedp$7e3$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km
    > (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak ksenonów,
    > fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało 117 tysięcy
    > brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym za to więcej
    > niż 80 tysięcy. Do tego prowadzi się na zakrętach fatalnie, auto jest zbyt
    > miękkie - przekręcimy kierownicą, mija dużo czasu nim auto zareaguje ...
    > No i jest TYLKO 4 osobowe.
    >
    > Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
> [...]
    Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie byłby
    taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie jeździ
    się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z sukienkami w
    minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal nikt nie przyjdzie
    ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne ale są tacy którym na
    tym zależy.