  • Data: 2010-06-18 12:18:01
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-18 12:06, Agent pisze:
    > Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie
    > byłby taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie
    > jeździ się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z
    > sukienkami w minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal
    > nikt nie przyjdzie ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne
    > ale są tacy którym na tym zależy.

    Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po 10-15
    latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w trójpaskowych
    garniturkach albo taksiarzy.
    A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się dziś
    ślinią na jego widok.
    Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej marki.
    Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
    Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
    2.0TDI i ew.DSG.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl