  • 21. Data: 2010-11-30 17:32:30
    Temat: Re: Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:id33pr$6ek$1@news.vectranet.pl...
    > Jasne :)
    > Ja jeszcze patrze pod kontem okresów miedzy zimami.
    > Trochę wędkuje i czasami zdarza mi sie nieodwracalnie wpierniczyć w
    > takie błoto gdzies na zadupiach, że załapywałem panikę ;)
    > Mam nadzieję że te paski będą trochę pomocne w takich sytuacjach.

    Na śniegu działają, potwierdzam bo sprawdziłem ale ich założenie to nie jest
    taka prosta sprawa jak to wygląda na filmie, problemem jest dociągnięcie -
    trzeba naprawdę użyć dużej siły, a ja ułomkiem nie jestem, udało się,
    niemniej łątwo nie było. Innnymi słowy - łatwiej niż łańcuchy, mniej
    babraniny i rozplątywania, więcej siły.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 22. Data: 2010-11-30 17:51:46
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Uzytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>
    napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...

    > Zastanawiam sie czy lepiej kupic tradycyjne lancuchy czy moze paski
    > sniegowe put&go?
    > http://www.youtube.com/watch?v=BOdWiuIM25g&feature=r
    elated
    > Jak z ich skutecznoscia i trwaloscia?
    > Nie ma problemow z ocieraniem o zaciski (WV Sharan)?
    Ktos kiedys byl tak mily i zwrócil mi uwage na taki produkt
    http://allegro.pl/snowkik-nie-lancuchy-sniegowe-jak-
    spider-new-i1343821681.html

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2010-11-30 18:36:18
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Yogi(n) wrote:

    > Uzytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie, nie jest tak zle, kilka, kilkanascie kilometrów wytrzymuja - o
    > ile je dobrze naciagniesz, a to latwe nie jest. W zasadzie moge
    > polecic, ale stanowczo nie dla cherlaka czy drobnej blondynki, która
    > nie da rady naciagnac tego tak, jak nalezy.

    Nie przesadzajmy, jak sie przeczyta instrukcje obslugi ;-) i uzyje tego
    dynksa do naciagania, to calkiem latwo idzie.

    Bo rzeczywiscie w palcach to trudno ten pasek naciagnac.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2010-11-30 18:44:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Seba wrote:

    > To daja znaka jak to działa - sam jestem zainteresowany kupnem tego.

    Dziś rano bez tego ustrojstwa bym się z parkingu nie wydostał ;-)
    Zapiąłem po dwa paski na każde koło, wyjechałem i odpiąłem.

    Trzeba zarezerować tak po minucie na pasek z dociągnięciem i
    przewleczeniem końcówek.
    Zdecydowanie szybciej niż gdybym miał odkopywać auto ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2010-11-30 19:38:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Yogi(n) napisał(a):
    > ...] łatwiej niż
    > łańcuchy, mniej babraniny i rozplątywania,
    O to właśnie chodzi :)
    > więcej siły.
    O to sie nie martwię.
    Ważne by w miarę szybko założyć kilka, wykopać się i zdjąć.
    Więc o funkcjonalność się już nie martwię, tylko czy do mojego furaka
    będą pasować. Jak przyjdą to się okaże :)
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-11-30 19:40:02
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisal w wiadomosci
    > Ktos kiedys byl tak mily i zwrócil mi uwage na taki produkt
    > http://allegro.pl/snowkik-nie-lancuchy-sniegowe-jak-
    spider-new-i1343821681.html

    Balbym sie to zalozyc. Juz widze co sie stanie jak to odpadnie od kola bo
    akurat sie zle zapielo. Gdyby to mialo paski tak jak put&go to predzej ale w
    takie wersji na pewno nie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-11-30 19:49:41
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Uzytkownik "kml" <f...@g...lp> napisal w wiadomosci

    spider-new-i1343821681.html

    > Balbym sie to zalozyc. Juz widze co sie stanie jak to odpadnie od kola bo
    > akurat sie zle zapielo.
    Co niby strasznego mialo by sie wg ciebie stac?

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2010-11-30 21:34:37
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Co niby strasznego mialo by sie wg ciebie stac?

    Przebije się i wpadnie do kabiny ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 29. Data: 2010-11-30 21:48:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kml napisał(a):
    > Balbym sie to zalozyc. Juz widze co sie stanie jak to odpadnie od kola
    > bo akurat sie zle zapielo.
    Tam jest napisane że z tym V-max 10km/h :D
    To czego tu się bać?
    To służy jedynie do wykopywania się, a je do jazdy.
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2010-12-01 09:34:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > Więc o funkcjonalność się już nie martwię, tylko czy do mojego furaka
    > będą pasować. Jak przyjdą to się okaże :)

    Je to chyba nawet na Stara szłoby zapiąć. Paski są długie, na typowe
    osobówki - zdecydowanie za długie. Trzeba je po zapięciu wywijać i
    przewlekać przez specjalne oczko, żeby się w czasie jazdy końcówki nie
    obijały o błotniki.

    Ale w sumie dzięki temu łatwiej je założyć.

    --
    Pozdro
    Massai