    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
    Date: Tue, 30 Nov 2010 17:32:30 +0100

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:id33pr$6ek$1@news.vectranet.pl...
    > Jasne :)
    > Ja jeszcze patrze pod kontem okresów miedzy zimami.
    > Trochę wędkuje i czasami zdarza mi sie nieodwracalnie wpierniczyć w
    > takie błoto gdzies na zadupiach, że załapywałem panikę ;)
    > Mam nadzieję że te paski będą trochę pomocne w takich sytuacjach.

    Na śniegu działają, potwierdzam bo sprawdziłem ale ich założenie to nie jest
    taka prosta sprawa jak to wygląda na filmie, problemem jest dociągnięcie -
    trzeba naprawdę użyć dużej siły, a ja ułomkiem nie jestem, udało się,
    niemniej łątwo nie było. Innnymi słowy - łatwiej niż łańcuchy, mniej
    babraniny i rozplątywania, więcej siły.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi