  • Data: 2017-07-07 15:24:20
    Temat: Re: Paski LEDowe na 230V
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-07 o 14:34, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Tak, ten na Morenie :)
    > A jak wrażenie z tego pierwszego?

    Ten pierwszy jest na Morenie - tam nie byłem.

    Potrzebowałem zasilacz, bo stary piszczał.
    Znalazłem dwa sklepy w pobliżu. Tańszy był w OneLed.
    Zadzwoniłem - nie ma - mam zamówić na stronie.
    Nie zdążyłem a zadzwonili, że chcą mi mocniejszy (o jakieś 10zł)
    sprzedać w cenie tego co chciałem - kupiłem.

    Była jakaś okazja na którą się mogli powołać, że to z tego powodu. Może
    to był dzień darmowej wysyłki (nie kojarzę jakiejś innej okazji, ale nie
    wykluczam). Datę to mógłbym sprawdzić w domu.

    Nic więcej nie potrafię powiedzieć.
    P.G.