    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 1 Oct 2016 01:54:58 -0700 (PDT)
    <a...@n...v.pl> <io45ikhreb7j$.dlg@tyczka.com>
    <a...@n...v.pl> <1x49juu4y5xvd$.dlg@tyczka.com>
    <2...@g...com>
    <a...@n...v.pl>
    <b...@g...com>
    <a5okgjzv4fg8$.dlg@tyczka.com> <a...@n...v.pl>
    <1...@t...com> <a...@n...v.pl>
    <57ed8d72$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <7...@g...com>
    <a...@n...v.pl>
    <b...@g...com>
    <a...@n...v.pl>
    <4...@g...com>
    <a...@n...v.pl>
    <1...@g...com>
    <1...@t...com>
    Subject: Re: Pascal - ankieta
    From: g...@g...com

    W dniu sobota, 1 października 2016 09:16:37 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Teoretycy gawędziarze nie mogą nic pokazać, bo ich siłą nie są konkrety
    > tylko znokautowanie przeciwnika pozornie logicznymi argumentami. Nazwałbym
    > to retoryką sofizmatyczną ;-)

    Przyznam, że w moim umyśle zostało zasiane ziarno niepewności.
    Z jednej strony, jak czytam gościa, który mówi coś o "gimbazie"
    (ergo sam jest raczej z rocznika, który kończył gimnazium) i opowiada,
    jak to "ćwierć wieku temu programował w Pascalu na kartach perforowanych",
    to sobie myślę, że chyba musiał mocno nadinterpretowywać
    swoje sranie do pieluchy. Ale owszem, oprócz rozbawienia zdarzają
    mi się momenty poirytowania, kiedy ów jegomość udaje, że nie widzi
    rzeczy, na które niewygodnie by mu było odpowiedzieć.

    Z drugiej strony momentami ciężko mi uwierzyć, że to jest prawdziwa
    osoba, i moja irytacja momentalnie zmienia się wówczas w podziw dla autora
    bota, który tak dobrze sobie radzi z przetwarzaniem otrzymanych
    informacji, i jeszcze dodatkowo posiada umiejętność wywoływania
    tak silnych emocji u ludzi. (A że bot nie dysponuje żadnymi rzeczowymi
    informacjami, tylko wypowiada różne ogólniki bez poparcia w doświadczeniu,
    to chyba normalne)