  • Data: 2017-05-26 09:05:28
    Temat: Re: Partycjonowanie dysku
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Jan Stożek napisał w Friday 26 of May 2017 08:58:

    > Posługuję się językiem pisanym zawodowo, więc mi nie tłumacz
    > metafor, tylko wytłumacz, o co Ci właściwie chodzi.

    Poza tym, skoro korzystamy z terminologii technicznej, to
    korzystajmy z niej w sposób ścisły i prawidłowy. Albo rozmawiamy o
    zbieraniu jagódek, albo o borówce czarnej. Tu nie ma miejsca na
    metafory, co najwyżej na nieumiejętne posługiwanie się terminologią.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.