  • Data: 2017-05-27 16:00:17
    Temat: Re: Partycjonowanie dysku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil" ogaaoj$cgd$...@n...news.atman.pl

    > Rozumiem,że znasz Hexworshop

    Nie mam, ale nie mam zdecydowanie lepszych od WH.
    Jeśli Ty masz takie, do których WH nie umywa się -- nie umiem Ci pomóc.

    > masz o nim inne zdanie. Wolałbym rozmawiać merytorycznie bez zabarwienia
    emocjonalnego.

    Nie ja piszę o szczękościsku.

    "Kamil" og7v7t$vti$...@n...news.atman.pl

    > Mam FInd & Mount, ale nie radzi sobie ze
    > strukturą po Gparted. Wkurzyłem sie do szczękościsku

    > To jet to! Jak to zrobić? Za ile to zrohbisz i dlaczego tak drogo? :)

    Wierząc w to, co piszesz -- 5pln.
    Dlaczego tak drogo? Poszukaj tańszych... ;)
    60 pln za godzinę to dużo -- fakt, ale od czego mamy konkurencję?... ;)

    - odpalenie kompa, do którego podczepić trzeba taki dysk
    - znalezienie (w przepastnej szufladzie) stosownego przewodu
    - odczekanie do czasu, aż taki dysk nabierze obrotów ;)
    - odpalenie partycjoneru...

    Wszystko trwa... I za to trzeba płacić!!!

    > I w tym jest problem, że nie znam tego programu. W sieci jest tego sporo, ale nie
    bardzo wiem czego uzyć.

    Paragonu. ;)