  • Data: 2013-08-26 21:23:39
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja chce być prezesem.
    Obiecaj benzynę po 1,6 zł, gaz po 0,72 zł, darmowe autostrady bez ograniczeń
    prędkości, policję zajmującą się SŁUŻENIEM, a nie pierdoleniem się po
    krzakach, likwidację większości uprawnień represyjnych służb
    i zrealizuj choć jedną z tych obietnic, a masz mój dożywotni głos.
    Pewnie ktoś się zastanawia dlaczego takie ceny.
    Ano ostatnio miałem okazję trochę poobserwować naszych zachodnich sąsiadów.
    Zarobki 1500-2000E (Polska 1600-2000 zł), paliwo 1,6E (Polska 6 zł), gaz
    0,72E (Polska 2.3 zł), kebab 3,5E (Polska 11 zł), autostrady i policja
    (szkoda słów na porównanie).
    I zapomniałbym o chyba najważniejszym VAT 19% (Polska 23%, a już niedługo
    Więcej nie chce mi się nawet przytaczać.
    Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?
    Pozdrawiam.
    WOJO