  • Data: 2013-08-27 12:42:36
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Tuesday, August 27, 2013, 11:34:26 AM, you wrote:

    > Kto by chcial platnych ? A prawda, Cavallino i RoMan :-)

    Że co?

    To, że wybieram winiety zamiast bramek nie świadczy o tym, że jestem
    zwolennikiem płatnych dróg. Uważam, że użytkownicy od motorowerów do
    małych dostawczaków wystarczająco płacą w paliwach. Ciężarówki niszczą
    drogi nieproporcjonalnie do opłat w paliwach i tu już potrzebne są
    opłaty. Ale na pewno nie na bramkach z ręczną obsługą - ViaToll jest
    dobrym rozwiązaniem.

    I to jest jakiś pomysł.

    --
    Best regards,