  • Data: 2013-08-27 11:20:05
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ano ostatnio miałem okazję trochę poobserwować naszych zachodnich sąsiadów.
    >Zarobki 1500-2000E (Polska 1600-2000 zł), paliwo 1,6E (Polska 6 zł), gaz
    >0,72E (Polska 2.3 zł), kebab 3,5E (Polska 11 zł), autostrady i policja
    >(szkoda słów na porównanie).
    >I zapomniałbym o chyba najważniejszym VAT 19% (Polska 23%, a już niedługo
    >...24,25...)

    Ponieważ ludzie tam nie będą pracowali za mniej i pracodawca nie ma wyjścia
    musi płacić a dodatkowo liczy się z ludźmi.

    U nas, ludzie się cieszą jak maja jakakolwiek prace i mniej wybrzydzają (Ci
    co wybrzydzają a tak naprawdę nie maja nic do zaoferowania siedzą na
    zasiłku) taka pani na kasie w hipermarkecie dostaje około 1600 netto i nie
    podskakuje bo ja wymienia bo łatwo i są chętni, ale jakby nikt nie chciał za
    tyle robić to płaciliby więcej. U nas jak jesteś np. programistą to 5000 -
    12000 netto zarobisz, oczywiście na zachodzie więcej ale czy za podane kwoty
    nie będziesz u nas dobrze żył.

    Odpowiedz sobie sam: jakbyś miał własna firmę (może masz nie wiem) to
    płaciłbyś/płacisz kilkadziesiąt procent więcej niż płaci swoim pracownikom
    konkurencja ? nawet jakby było Cię na to stać tj. zrezygnowałbyś z części
    zysku dla pracowników.

    Buniek