  • 11. Data: 2010-09-17 23:12:45
    Temat: Re: Parkowanie przyczepy na ulicy.
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i70bdi$bdh$1@news.mm.pl...
> [...]
    > wlasciciel-wlascicielka.
    > Stoi ona na normalnej uliczce jakies 11,5 miesiaca w roku. Pozostaly czas
    > chyba spedza na urlopie :)
    > Stoi normalnie bez kol itp.
    > Caly rok blokuje przejazd. Ulica normalnej szerokosci, wiec aby przejechac
    > trzeba czekac az przejedzie ktos z naprzeciwka.
    > Nie ma zakazu zatrzymwania itp. A stoi oczywiscie przy domku
    > jednorodzinnym, ktory ma teren, garaz, podjazd ...
    > Codziennie jezdze tam killka razy - wkurza mnie to juz na maksa.
    > Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    powiedz tylko kiedy, a wyholujemy ją na środek drogi, resztą zajmie sie
    policja lub SM :)

    Jacek

  • 12. Data: 2010-09-17 23:29:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    odkrec tablice rejestracyjna i zadzwon do sm albo na policje ze stoi
    porzucona przyczepa przy drodze juz rok i nie ma tablicy:)

  • 13. Data: 2010-09-18 00:30:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Bernat

    > Publiczna ulica, brak zakazu - może sobie stać.

    A domek letniskowy z Tesco za 1000 zł też mogę sobie postawić na
    "publicznej ulicy"?

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-09-18 01:05:50
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia 17 Sep 2010 22:30:17 GMT, to napisał(a):

    > A domek letniskowy z Tesco za 1000 zł też mogę sobie postawić na
    > "publicznej ulicy"?

    Jak zarejestrujesz jako pojazd i opłacisz OC, to czemu nie?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 15. Data: 2010-09-18 09:44:34
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A czy jak pojazd stoi bez kół to jeszcze podchodzi pod parkowanie czy może
    > już pod blokowanie jezdni? Może jakieś paragrafy się znajdą?

    Z przyczepą niewiele można zrobić bo nie jest pojazdem. Dlatego też nie ma
    bata na wszelkiego rodzaju przyczepy z bilboardami reklamowymi stojące na
    terenach zielonych przy drogach.

  • 16. Data: 2010-09-18 10:59:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2010 20:16:36 +0200, Fantom wrote:
    >Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Butelka z benzyna .. tylko uwazaj - szyby w przyczepie sa plastikowe
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-09-18 13:43:30
    Temat: To moja przyczepa
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Codziennie jezdze tam killka razy - wkurza mnie to juz na maksa.
    > Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Jest zarejestrowana i ma opłacone OC. Postawiłem ją tylko dlatego że na małej i
    cichej uliczce jakiś walnięty Fantom wyścigi sobie urządza. Ma do przejechania
    150 metrów i nie może jak inni jechać 30 tylko musi 70. Do tego wraczydłem
    jeździ. Próbowałem z nim porozmawiać ale to chamisko. To wystawiłem z ogródka
    przyczepę na ulicę. Na wszelki wypadek dwie kamery z monitoringu domu tak
    ustawiłem że widzą przyczepę. Już sie przydały bo niedawno zarysował mi
    przyczepę. Poszedłem i mówię ze kasę chcę za naprawę. I niech daje swoje OC.
    Kłamał ze nie on. Dopiero jak przyjechała Policja i pokazałem im nagranie to się
    przyznał. Poradźcie co mam z nim zrobić. Kiedyś widziałem w sklepie takie dziwne
    gwoździe. Tak wygięte ze jak by nie rzucić to zawsze ostrym do góry się
    ustawiają. Myślicie że jak parę razy do wulkanizatora pojedzie to się nauczy?
    Mnie ta przyczepa też przeszkadza. Bo stoi na ulicy zamiast na podwórku. Ale co
    więcej mogę zrobić żeby idiota wolniej jeździł. Próbowaliśmy z sąsiadami progi
    załatwić. Ale się nie da bo ulica ma jakiś inny status.

  • 18. Data: 2010-09-18 20:11:16
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Pewnie mieszka dwa domy dalej i w ten sposób, sam strzeliłby sobie w
    > kolano
    > :-)

    Na szczescie nie.
    Ale wkurza mnie ten gosciu. Szczegolnie, ze jest to uliczka z samymi domkami
    jednorodzinnymi. Kazdy ma teren, podjazd, garaz itd. Ale na ulicy ta
    przyczepa stoi caly czas,

    Fantom

  • 19. Data: 2010-09-18 20:12:46
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Jeżeli ulica jest taka że zaparkowany pojazd utrudnia przejazd, to
    > powinien tam stać zakaz postoju B-35.
    > Więc uderz do zarządcy drogi z tym problemem.

    No wiesz. Na kazdej ulicy, ktora ma dwa pasy ruchu, zaparkowany pojazd
    utrudnia przejazd. Ale z tego powodu nie stawiaja wszedzie B35.
    Czy nie jest to jakies blokowanie czy zagrozenie dla ruchu ? Zawsze trzeba
    ja ominac wjezdzajac na przeciwlegly pas.

    Fantom

  • 20. Data: 2010-09-18 20:14:40
    Temat: Re: To moja przyczepa
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > progi
    > załatwić. Ale się nie da bo ulica ma jakiś inny status.

    No widzisz. I nie trafiles. Bo na tej ulicy sa progi :)
    Troll.

    Fantom