  • Data: 2017-04-19 09:04:03
    Temat: Re: Parkomat a dane osobowe
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Apr 2017 14:12:24 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zauwaz, ze to art.212, czyli pomowienie a nie dane osobowe.
    > Tu nawet niekoniecznie zamazanie numerow cos by dalo.

    Poczytaj dokładnie, o tablice właśnie chodziło, bo po tablicach "ludzie zaczęli
    kojarzyć" biednego kierowce i mu "dokuczać" w realu ;)

    I o to właśnie chodzi w art. 6 uodo. Mozliwa do zidentyfikowania osoba, to również
    taka, którą możesz pokojarzyć po jej samochodzie czy numerze rejestracyjnym i o ile
    masz jak pisałem to na własny użytek i dla Ciebie ta osoba nie jest możliwa do
    zidentyfikowania to ok, ale jak te dane upubliczniasz, to już musisz liczyć się z tym
    że ta osoba bez większego problemu zostanie zidentyfikowana.

    To tak jak z adresami mailowymi, też sporej ilości ludzi wydaje się, że to nie jest
    dana osobowa i do pewnego stopnia mają rację, bo adres k...@s...pl sam w
    sobie daną osobową raczej nie będzie, ale adres i...@n...pl już tak,
    więc jeśli mas newsletter na stronie i masz w nim tylko miejsce na maila, to mimo
    wszystko masz zbiór danych osobowych podlegający rygorom uodo.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń