  • 91. Data: 2014-12-11 22:36:33
    Temat: Re: Parking dla niepełnosprawnego - zmiany?
    Od: masti <g...@t...hell>

    WS wrote:

    > Przesadzasz, zazwyczaj b.dobrze widza, ze ktos naduzywa uprawnien, a tacy na oko
    stanowia 3/4 pojazdow z identyfikatorami...

    > Np. co dzien widuje w Krk Myslakowskiego x Przybyszewskiego stojacy na zakazie
    postoju samochod z banku ~150m obok (firmowka) z identyfikatorem... Okolica taka, ze
    miejsc brak, bank ma kolo biurowca, ale platne, wiec po co koledzy "inwalidy" maja
    szukac miejsca jak moga stac pod drzwiami na wykupionym, platnym, a on sobie stanie
    na zakazie o dowolnej porze i pobiegnie do pracy ;)

    przy takiej regularności to ietrudne. ale w wielu miejscach nie jesteś w
    stanie określić czy jest uprawnione czy nie.

    a już przypadek iglo jest właśnie taki. Zresztą zanm to z własnych
    doświadczeń. Nie chciałbyś przez to przechodzić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-12-11 22:37:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-11 20:19, Jacek Maciejewski wrote:

    > Zgodność stanu faktycznego z zarządzeniem administracyjnym, tumanie.
    > EOT.

    LOL. EOT.

    Shrek

  • 93. Data: 2014-12-11 22:38:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Zgodność stanu faktycznego z zarządzeniem administracyjnym, tumanie.

    nie ma karty nie ma zarządzenia. Skoro ma być tak jak dotąd ocena przez
    komisję to wydanie karty to pikuś. Skoro ma jej nie być to po co cała
    biurokracja? przecież wszystko widać. A może nie?

    zaplątałeś się w swoich głupotach.

  • 94. Data: 2014-12-11 22:41:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

> [...]
    2a,20y,41.46t/data=!3m1!1e3?hl=en

    > a potrafisz napisać coś w temacie albo odpowiedzieć na pytanie, czy
    > tylko trolujesz?

    co mam Ci napisać? że nie masz pojęcia jak to jest być inwalidą?

  • 95. Data: 2014-12-11 22:48:29
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-11 22:41, masti pisze:

    > co mam Ci napisać? że nie masz pojęcia jak to jest być inwalidą?

    a co ma pojęcie o byciu inwalidą do ewidentnie w niektórych miejscach
    zbyt dużej liczby miejsc parkingowych dla tychże?

    @

  • 96. Data: 2014-12-11 23:17:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > a co ma pojęcie o byciu inwalidą do ewidentnie w niektórych miejscach
    > zbyt dużej liczby miejsc parkingowych dla tychże?

    może kiedyś zrozumiesz

  • 97. Data: 2014-12-11 23:24:08
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-11 23:17, masti pisze:

    > może kiedyś zrozumiesz

    normalnie drugie wcielenie Prezesa... albo mało udolna próba zmiany
    tematu, zeby nie przyznać sie, ze pieprzysz głupoty.

    @

  • 98. Data: 2014-12-12 00:00:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    2a,20y,41.46t/data=!3m1!1e3?hl=en
    > policzyłem. 76 inwalidzkich + ok 600 normalnych.
    > na spore osiedle by wystarczyło, a nie na obimarket... nadal uważam, ze
    > kuriozalne.

    I masz niestety rację.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 99. Data: 2014-12-12 07:53:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Dec 2014 09:47:15 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > no i? zdarza się. zdarza się też tam gdzie nie ma żadnych miejsc dla
    > inwalidów. I co? wtedy stajesz na przejsciu dla pieszych?

    Wk* jest jednak mniejsze jak widze na tym parkingu np 8 miejsc dla
    inwalidow z czego 4 zajete, niz jak widze 70 ... z czego 4 zajete.

    No ale to prywatny parking, niech sobie wlasciciel robi jak chce,
    skoro go moje wk* nie interesuje.
    No chyba ze to nie jest jego decyzja, tylko jakas odgorna ...

    J.

  • 100. Data: 2014-12-12 10:31:44
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jasne. Dowożeni niewidomi niech przechodzą przez parking, pomiędzy
    > jadącymi samochodami.

    A dlaczego nie? Od tego mają opiekuna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??