  • 1. Data: 2014-01-25 15:47:38
    Temat: Paranoja w Uwaga Pirat
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    http://youtu.be/bg8s3CatkLE
    Jak było no to sorry.
    Aż nie chce mi się wierzyć, że to było naprawdę.
    Może to fake?

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-01-25 15:59:52
    Temat: Re: Paranoja w Uwaga Pirat
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 25 Jan 2014 15:47:38 +0100, "Hinek" <h...@f...pl> wrote:

    >http://youtu.be/bg8s3CatkLE
    >Jak było no to sorry.

    Było. Sam nawet na to zwróciłem uwagę.
    Ten policjant generalnie ma bardzo wyokie mniemanie o sobie, a jego
    styl mówienia wysławiania się mnie drażni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-01-25 18:16:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-25 15:59, jerzu pisze:

    > Było. Sam nawet na to zwróciłem uwagę.
    > Ten policjant generalnie ma bardzo wyokie mniemanie o sobie, a jego
    > styl mówienia wysławiania się mnie drażni.

    Na mnie większe wrażenie zrobił ten kierowca dostawczaka. Na miejscu
    tego policjanta skierowałbym go na dodatkowe szkolenie z przepisów o
    ruchu drogowym.

  • 4. Data: 2014-01-25 19:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > http://youtu.be/bg8s3CatkLE
    > Jak było no to sorry.
    > Aż nie chce mi się wierzyć, że to było naprawdę.
    > Może to fake?

    Typowy przykład "dbania o bezpieczenstwo" w teorii a praktycznie zwykłego
    przypieprzania się.

    A policjant coz - ladny zaciągany aksient...
    Włancza swiatła mijania... włancznikiem peewnie...

    Z tym oznaczeniem drabiny to zgoda.
    Ale z tym łaczeniem przyczepki łańcuchem to prawda?

  • 5. Data: 2014-01-25 19:10:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-25, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ale z tym łaczeniem przyczepki łańcuchem to prawda?

    ------
    5. Przyczepa powinna być wyposażona w następujące rodzaje hamulców: 1) hamulec
    roboczy: a) spełniający wymagania określone w ust. 1 pkt 1, b) uruchamiany z miejsca
    kierowcy jednym ruchem łącznie z hamulcem roboczym pojazdu ciągnącego, z
    zastrzeżeniem przepisu ust. 7, c) zapewniający samoczynne zatrzymanie przyczepy w
    razie zerwania podczas jazdy połączenia z pojazdem ciągnącym; 2) hamulec postojowy:
    a) działający również, gdy przyczepa jest odłączona od pojazdu ciągnącego, b)
    uruchamiany z zewnątrz, a w odniesieniu do przyczepy przystosowanej do przewozu osób
    - uruchamiany również z wnętrza przyczepy; przez uruchamianie rozumie się również
    zwalnianie hamulca.

    6. Przepisu ust. 5 nie stosuje się do: 1) przyczepy lekkiej, pod warunkiem że
    niezależnie od urządzenia łączącego przyczepa ta ma dodatkowe połączenie (łańcuch,
    linka), które w razie zerwania głównego urządzenia łączącego będzie zapobiegało
    dotykaniu jezdni przez dyszel i zapewniało niezbędną kierowalność przyczepy; jeżeli
    jednak dopuszczalna masa całkowita takiej przyczepy jest większa niż połowa masy
    własnej pojazdu ciągnącego, powinna ona spełniać wymagania określone w ust. 7;
    ------

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-01-25 20:23:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Było. Sam nawet na to zwróciłem uwagę.
    > Ten policjant generalnie ma bardzo wyokie mniemanie o sobie, a jego
    > styl mówienia wysławiania się mnie drażni.

    Ja bym z nim w ogóle nie rozmawiał - zachowuje się wręcz po chamsku
    (nazwałeś to ładnie wysokim mniemaniem o sobie), części przepisów nie
    zna (hint światła do jazdy dziennej). Wielką łaskę zrobił za brak
    łańcucha łączącego przyczepę z samochodem i brak oznakowania drabiny
    - znaczy tutaj jest racja, ale spokojnie można dać poprawić i zrobić
    to w innej formie, nawet z mandatem. Zastanawia mnie na co wystawił
    mandat, ponieważ za brak oświetlenia to są punkty.

    Generalnie po takich kontaktach wiele osób może mieć negatywną
    opinię na traktowanie przez nich kierowców.

  • 7. Data: 2014-01-25 20:39:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-25, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > to w innej formie, nawet z mandatem. Zastanawia mnie na co wystawił
    > mandat, ponieważ za brak oświetlenia to są punkty.

    No gosc lekko gwiazdorzy, pewnie mysli, ze caly Radom bedzie mu
    zazdroscil i klanial sie w pas bo byl w TVN Turbo ;-) Generalnie to co
    pokazali to IMHO powinno sie skonczyc zwykla pouczajaca rozmowa...

    > Generalnie po takich kontaktach wiele osób może mieć negatywną
    > opinię na traktowanie przez nich kierowców.

    Ano widzisz, a pozniej mi sie dziwisz, ze mam o nich takie zdanie
    (zeby nie bylo, nie jestem zaden JP czy inny HWDP) :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-01-25 20:54:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-25 20:39, AZ pisze:

    > No gosc lekko gwiazdorzy, pewnie mysli, ze caly Radom bedzie mu
    > zazdroscil i klanial sie w pas bo byl w TVN Turbo ;-) Generalnie to co
    > pokazali to IMHO powinno sie skonczyc zwykla pouczajaca rozmowa...

    Niekoniecznie - tutaj nie chodzi o brak mandatu, ale o sposób
    traktowania kierowcy. Zastanawia mnie fakt, dlaczego w ogóle coś
    takiego pokazano - wydaje mi się, że medialnie to jednak należy
    dbać o dobry wizerunek policji, a nie wręcz przeciwnie. Błąd
    każdy może popełnić, może to zrobić z niewiedzy czy też celowo,
    niemniej policja jest od tego by pomóc i ewentualnie ukarać.
    Gwiazdorstwo to może sobie niespełniony talent w gminnym teatrzyku
    realizować...

    > Ano widzisz, a pozniej mi sie dziwisz, ze mam o nich takie zdanie
    > (zeby nie bylo, nie jestem zaden JP czy inny HWDP) :-)

    No zaraz, ale Ty pisać, że z tym się spotykasz regularnie:P

  • 9. Data: 2014-01-25 21:38:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-25, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > niemniej policja jest od tego by pomóc i ewentualnie ukarać.
    > Gwiazdorstwo to może sobie niespełniony talent w gminnym teatrzyku

    Ale mi sie tu wcale glownie o ukaranie nie rozbija. Po prostu mialem na
    mysli, ze mogli by go zatrzymac, normalnie z nim pogadac, powiedziec zeby
    zalozyl na drabine jakas czerwona szmate i go puscic, nic wielkiego sie
    nie stalo. A tak wyszla zenada, z tekstem o uciekaniu (mnie jak zlapali
    to kazali natychmiast zejsc z motocykla :P), czy innym typu "mam nadzieje
    ze od dzisiaj sie to zmieni", ogolnie ciezko jest tu wymieniac
    glupie/niepotrzebne zachowania bo cale to zatrzymanie od poczatku do konca
    jest zenujace.

    > No zaraz, ale Ty pisać, że z tym się spotykasz regularnie:P

    Odpukac, juz mi sie nie zdarza - ostatnia akcje (ta z przeszukaniem)
    mialem rok temu, ale mam podejrzenie, ze moze to miec zwiazek z przesiadka
    w miescie na rower ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-01-26 09:57:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-25 21:38, AZ pisze:

    > Ale mi sie tu wcale glownie o ukaranie nie rozbija.

    Przeczytaj dokładanie co wcześniej napisałem.

    > Po prostu mialem na
    > mysli, ze mogli by go zatrzymac, normalnie z nim pogadac, powiedziec zeby
    > zalozyl na drabine jakas czerwona szmate i go puscic, nic wielkiego sie
    > nie stalo. A tak wyszla zenada,

    Mogli pogadać normalnie i nawet dać mandat - gdyby to zrobili
    kulturalnie i sensownie uzasadnili to nikt by do pewnie nie miał
    uwag specjalnych, a ten pokaz 'zajebistości' (nawet bez mandatu)
    to żenada z przyczyn o których wyżej napisałem.

    > z tekstem o uciekaniu (mnie jak zlapali
    > to kazali natychmiast zejsc z motocykla :P),

    Z tym zejściem to się nie dziwię ;)

    > czy innym typu "mam nadzieje
    > ze od dzisiaj sie to zmieni", ogolnie ciezko jest tu wymieniac
    > glupie/niepotrzebne zachowania bo cale to zatrzymanie od poczatku do konca
    > jest zenujace.

    Zatrzymanie nie jest żenujące - zachowanie funkcjonariusza owszem :)

    > Odpukac, juz mi sie nie zdarza - ostatnia akcje (ta z przeszukaniem)
    > mialem rok temu, ale mam podejrzenie, ze moze to miec zwiazek z przesiadka
    > w miescie na rower ;-)

    Jeżdżę na okrągło samochodem (innymi środkami tez mi się zdarza), ale
    jakoś nie spotykam seryjnie opisywanych zachowań, a wręcz przeciwnie
    - zatrzymywać mnie nie chcą, a jak się trafi to zazwyczaj odbywa się
    w to w dość miłej i kulturalnej atmosferze.