-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Paranoja w Uwaga Pirat
Date: Sat, 25 Jan 2014 18:10:30 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <lc0umm$2fk$2@node2.news.atman.pl>
References: <lc0iqb$qqr$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 5.172.248.22
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1390673430 2548 5.172.248.22 (25 Jan 2014 18:10:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jan 2014 18:10:30 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521067
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-25, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
>
> Ale z tym łaczeniem przyczepki łańcuchem to prawda?
>
------
5. Przyczepa powinna być wyposażona w następujące rodzaje hamulców: 1) hamulec
roboczy: a) spełniający wymagania określone w ust. 1 pkt 1, b) uruchamiany z miejsca
kierowcy jednym ruchem łącznie z hamulcem roboczym pojazdu ciągnącego, z
zastrzeżeniem przepisu ust. 7, c) zapewniający samoczynne zatrzymanie przyczepy w
razie zerwania podczas jazdy połączenia z pojazdem ciągnącym; 2) hamulec postojowy:
a) działający również, gdy przyczepa jest odłączona od pojazdu ciągnącego, b)
uruchamiany z zewnątrz, a w odniesieniu do przyczepy przystosowanej do przewozu osób
- uruchamiany również z wnętrza przyczepy; przez uruchamianie rozumie się również
zwalnianie hamulca.
6. Przepisu ust. 5 nie stosuje się do: 1) przyczepy lekkiej, pod warunkiem że
niezależnie od urządzenia łączącego przyczepa ta ma dodatkowe połączenie (łańcuch,
linka), które w razie zerwania głównego urządzenia łączącego będzie zapobiegało
dotykaniu jezdni przez dyszel i zapewniało niezbędną kierowalność przyczepy; jeżeli
jednak dopuszczalna masa całkowita takiej przyczepy jest większa niż połowa masy
własnej pojazdu ciągnącego, powinna ona spełniać wymagania określone w ust. 7;
------
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.14 20:23 Artur Maśląg
- 25.01.14 20:39 AZ
- 25.01.14 20:54 Artur Maśląg
- 25.01.14 21:38 AZ
- 26.01.14 09:58 NetiaAbonent
- 26.01.14 09:57 Artur Maśląg
- 26.01.14 10:01 NetiaAbonent
- 26.01.14 10:09 NetiaAbonent
- 26.01.14 11:46 AZ
- 27.01.14 11:54 WW
- 27.01.14 12:07 AZ
- 27.01.14 13:24 Jakub Witkowski
- 27.01.14 13:43 AZ
- 27.01.14 14:41 SW3
- 27.01.14 14:49 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=