    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Parametr isolate przy wysokich napięciach
    Date: Sat, 01 Feb 2014 09:14:31 +0100

    W dniu 2014-01-29 09:23, Michał Baszyński pisze:

    > jednak będzie miał - zmieni się przełączania próg komparatora na drugim
    > OpAmp, może to wymagać korekty (dzielnika lub wzmocnienia pierwszego OpAmp)

    Rzuciłem okiem na schemat czujki z zestawu AVT5204, tak wykorzystany
    został identyczny blok wzmacniacza. Wartości elementów są identyczne,
    ale zasilanie wynosi 3,3V. Tak więc raczej nikt nie zaprzątał sobie
    głowy przeliczaniem.

    A może dobrym pomysłem będzie wstawienie po drodze stabilizatora
    napięcia? Zasilenie wzmacniacza stabilizowanym napięciem (5V albo 3,3V)
    wpłynie chyba pozytywnie na stabilność czujki?