  • Data: 2013-02-19 20:36:42
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > Jeśli, to przypuszczam, że koszt tego będzie taki, iż bardziej opłaci się
    > full-wyopas super hiper duper 6-kolorowa laserówka.
    > Wszędzie, gdzie czytałem, było absolutne zaparcie się wobec wydruku
    > atramentem.

    Drukuję (w sumie mało i dość rzadko) wyłącznie na drukarkach laserowych.
    W ogóle słabo rozumiem motywację kupowania atramentowych i ani trochę się
    nie orientuję w tym, co teraz jest na rynku. Ale dobrych kilka lat temu
    ktoś mi gadał, że kupił właśnie taką na stały atrament. Coś w rodzaju
    wosku to chyba było. Chwalił, że to dobrze drukuje na jakichś plastikowych
    tabliczkach czy czymś podobnym. Kosztowało zupełnie normalne pieniądze.
    Ale czy teraz takie sprzedają -- nie mam pojęcia.

    Jeszcze jedno mi się przypomniało. Są drukarki do drukowania na paznokciach.
    W jakiejś galerii handlowej widziałem taki punkt usługowy -- wsadzało się
    paluszek w jakąś dziurę i można było dowolny wcześniej zaprojektownyy wzorek
    sieknąć na damskim paznokciu (na męskim pewnie też, jeśli kto chętny).

    --
    Jarek