  • Data: 2013-02-19 22:59:41
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Tusze kupuję w półlitrowych butelkach w Agawa.pl, wychodzi kilkanaście
    > groszy na stronę A4. Przy przyzwoitym papierze jakość jest bardzo dobra,
    > nawet na tanim Canonie iP4500. Na Epsonie R285 jest już ekstra.
    > Oczywiście zarządzanie kolorem, bez tego porażka.

    Czyli zakup drukarki atramentowej ma sens tylko wtedy, gdy się planuje
    "przekręt na tuszach". Nie żebym miał coś przeciwko temu, wręcz przeciwnie.

    > I jakość mieć do wyboru: Bee Gees lub M.Jackson (Tragedy or Horror).

    Że niedobra jest z lasera? Ja jakoś jestem w stanie zaakceptować. To te
    plujki mi wydaja się podejrzane, zwykle coś pomoczą i pomarszczą. I chyba
    nie da się drukować obustronnie. A jakbym chciał w ramke oprawić, to i tak
    lepiej po prostu naświetlić.

    --
    Jarek