  • Data: 2013-02-14 22:11:04
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:kfjatc$5p4$1@mx1.internetia.pl...

    > Ja używałem kartek z kolorowych czasopism. Tylko nie tych powlekanych
    > okładek a zwykłych błyszczących kartek.

    Doszedłem do tego... tylko mimo wszystko martwię się nieco, że farma mi może
    posyfić, jesli nie bęben w drukarce (i tak już na wylocie, ale na nowy nie
    mam), to obraz ścieżek, jeśli się za dużo odklei... Ale spróbuję mimo
    wszystko, bo może się okaże, że nie trzeba będzie kupować ryzy papieru, aby
    sobie jakąś płytencję sprokurować :) Zobaczę, na ile mam zdolne palce :))