  • Data: 2013-02-14 23:01:05
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:511d2c4e$1@news.home.net.pl...
    > ...lepszy błyszczący, czy matowy? O większej, czy mniejszej gramaturze? :)
    > Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW" jakiemubądź
    > wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich). Żelazko mam...

    Było tutaj już gadane na ten temat...
    Wyszło na to, że podkład od folii samoprzylepnej daje bardzo dobre
    rezultaty.
    Ja robiłem na spodach od papieru samoprzylepnego.
    Nad papierem ma tę przewagę, że na płytkę przechodzi cały toner.
    Uwaga!
    Nie wymaga odmaczania.
    Idealna sprawa dla warstwy opisowej.
    Papier A4 zbroszurowany (wycinanki, wyklejanki) do kupienia
    w każdym papierniczym.
    Taki wynik żelazkiem:
    http://images36.fotosik.pl/379/e27a3e76dc61b584.jpg
    w/k