  • Data: 2010-03-21 22:22:26
    Temat: Re: Panoramka
    Od: "Norbert" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Oglądacze panoramek to akurat jakiś nic nie znaczący odprysk rynku.
    > Dziwi mnie natomiast, że potężny rynek gier nie spowodował powszechności
    > takich
    > urządzeń pomimo, że na różnych targach pojawiały się już 15 lat temu albo
    > wcześniej.
    > Bardzo mnie to dziwi.

    Tez mnie to dziwi ze w sklepach mozna znalezc okularki oferujace co najwyzej
    max 640x480 za kupe kasy (wejscie comosite zwykle), podczas gdy EVILe mialy
    wyswietlacze 1Mpix czyli rozdzielczosc jak sredni monitor juz pare lat temu.
    Pomysl trojwymiarowego obrazu przy uzyciu okularow ktore naprzemiennie
    zakrywaly oczy (ciekly krysztal) powstal juz bardzo dawno temu, widzialem
    juz wzmianki jak mialem jeszcze Amige 1200, potem to urzadzenie dzialalo a
    potem... zniklo. Cos mi sie zdaje ze kolejne pomysy na 3d znow sie znudza.