-
51. Data: 2012-04-19 19:35:14
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:jmpaeu$lc0$2@inews.gazeta.pl...
> On 19/04/2012 16:17, J.F wrote:
>> Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości
>>> Tyle, że "Sredni dojazd Niemca do pracy to wiecej kilometrow niz
>>> Polaka. 80km nie jest problemem." to nie jest prawa i Ghost rżnie
>>> dalej głupa atakując mnie personalnie, zamiast przyznać się do błędu
>>> albo podać źródło swoich rewelacji.
>>
>> Ale te zrodla Artur kiedys podal i to calkiem niedawno.
>> Sredni przebieg mlodych niemieckich aut jest calkiem maly, wiec jesli
>> ktos dojezdza 80km do pracy to dwoch innych musi dojezdzac autobusem,
>> metrem, pociagiem ...
>>
>> Inna sprawa ze jak ktos ma do pracy i z powrotem 50km (2*25), to nadal
>> jest ok 12kkm rocznie.
>> Gdzie indziej sie nabija liczniki. Wszak to jest tylko 250 km w 5 dni -
>> w weekend pojade na narty, to przybedzie 300 ..
>>
>> I nawet chyba na taksowce w miescie nie wyjdzie duzo wiecej, chyba ze na
>> dwie zmiany i 7 dni w tygodniu
>
> A ja niby o czym mówię? Właśnie o tym, że Niemcy też jeżdżą mało, to Ghost
> wyskakuje tutaj z jakimiś 80km do pracy.
Ba, ja znam mnostwo osob, ktore i w polsce taki maja dojazd, ale oczywiscie
w chlopiecym swiecie kamilka matolka to nie do pojecia.
-
52. Data: 2012-04-19 19:36:49
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:jmpagg$lc1$1@inews.gazeta.pl...
> On 19/04/2012 16:01, Ghost wrote:
>>
>
>>> Pozycji jakiej? Podałem źródło, z którego dość jasno wynika, że
>>> większość Niemców do pracy ma mniej niż 10 kilometrów.
>>>
>>> Ty oczywiście masz coś na poparcie swojej tezy o "więcej niż 80km"?
>>
>> Tylko dlaczego chwalisz sie, ze ciagle bijesz wlasna matke?
>
> Jest pewna róznica pomiędzy "udowodnij, że po orbicie jowisza nie krąży
> porcelanowy czajniczek" a "według badań, 53% Niemców ma do pracy poniżej
> 10km".
Tak jak myslalem, galopujacy analfabetyzm funkcjonalny. Te dzisiejsze
matÓry.
-
53. Data: 2012-04-19 19:38:06
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:jmpev4$b26$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>W dniu 2012-04-19 13:01, kamil pisze:
>> On 19/04/2012 10:52, Artur Maśląg wrote:
>>
>>> Zgadza się - o tym właśnie pisałem, zaprzeczając powszechnej opinii
>>> jakie to kosmiczne przebiegi Niemcy robią swoimi samochodami,
>>> wyciąganej na postawie przebiegów padak tutaj docierających, a nie
>>> sytuacji rzeczywistej.
>>
>> http://ftp.iza.org/dp1278.pdf
>>
>> "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
>> Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
>> minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
>> who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
>> respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of 25
>> kilometers or more for one way."
>>
>> Nie sądzę, żeby przez ostatnie 10 lat nagle wszyscy zaczęli jeździć 80km
>> do pracy.
>
> Ja też nie, a wręcz przeciwnie, ale na grupie (zresztą nie tylko)
> opowieści o kosmicznych przebiegach z racji autostrad itd. są dość
> powszechne.
Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na chec
podjecia pracy w danej odleglosci?
-
54. Data: 2012-04-19 19:52:53
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "kogutek" <s...@g...pl>
Ghost <g...@e...pl> napisał(a):
>
> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> news:jmpev4$b26$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
> >W dniu 2012-04-19 13:01, kamil pisze:
> >> On 19/04/2012 10:52, Artur Maśląg wrote:
> >>
> >>> Zgadza się - o tym właśnie pisałem, zaprzeczając powszechnej opinii
> >>> jakie to kosmiczne przebiegi Niemcy robią swoimi samochodami,
> >>> wyciąganej na postawie przebiegów padak tutaj docierających, a nie
> >>> sytuacji rzeczywistej.
> >>
> >> http://ftp.iza.org/dp1278.pdf
> >>
> >> "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
> >> Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
> >> minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
> >> who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
> >> respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of 25
> >> kilometers or more for one way."
> >>
> >> Nie sądzę, żeby przez ostatnie 10 lat nagle wszyscy zaczęli jeździć 80km
> >> do pracy.
> >
> > Ja też nie, a wręcz przeciwnie, ale na grupie (zresztą nie tylko)
> > opowieści o kosmicznych przebiegach z racji autostrad itd. są dość
> > powszechne.
>
> Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na chec
> podjecia pracy w danej odleglosci?
>
Nie truj dupy tylko albo dawaj linka do wiarygodnych danych że Niemiec ma do
roboty 80 kilometrów albo zeżryj klawiaturę.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
55. Data: 2012-04-19 19:55:44
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
W dniu 2012-04-19 17:33, Cezary Daniluk pisze:
> W dniu 2012-04-19 09:13, Przemysław Czaja pisze:
>>
>> Użytkownik "Czarek Daniluk"
>>
>>> Jak byłem na miejscu to zweryfikowałem to naocznie, do domu wróciłem
>>> fordem :)
>>
>> Nam również jest przykro ;-)
>
> Porównując do rok starszego tyle że TDCI, to jak na razie eksploatacja
> tego egzemplarza jest wręcz bezproblemowa ;) No i tańsza. A porównuję
> TDCI manual do benzyny+gaz V6 automat ;) Ja mam benzynę + gaz.
>
> Pozdrawiam !
A ja mam teraz TDDi '01 i tez sobie chwale. Kupiony od dobrego kolegi
zadbany egzemplarz. Wiec prawda jest, ze dobre samochody rozchodza sie
po znajomych i rodzinie.
PS. Zapisany do MKP ??
--
venioo -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)
-
56. Data: 2012-04-19 20:11:59
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-04-19 19:38, Ghost pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> news:jmpev4$b26$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>> W dniu 2012-04-19 13:01, kamil pisze:
>>> On 19/04/2012 10:52, Artur Maśląg wrote:
>>>
>>>> Zgadza się - o tym właśnie pisałem, zaprzeczając powszechnej opinii
>>>> jakie to kosmiczne przebiegi Niemcy robią swoimi samochodami,
>>>> wyciąganej na postawie przebiegów padak tutaj docierających, a nie
>>>> sytuacji rzeczywistej.
>>>
>>> http://ftp.iza.org/dp1278.pdf
>>>
>>> "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
>>> Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
>>> minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
>>> who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
>>> respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of 25
>>> kilometers or more for one way."
>>>
>>> Nie sądzę, żeby przez ostatnie 10 lat nagle wszyscy zaczęli jeździć 80km
>>> do pracy.
>>
>> Ja też nie, a wręcz przeciwnie, ale na grupie (zresztą nie tylko)
>> opowieści o kosmicznych przebiegach z racji autostrad itd. są dość
>> powszechne.
>
> Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na
> chec podjecia pracy w danej odleglosci?
Nie próbuj nawet sugerować, że ja coś podobnego twierdziłem. Natomiast
to co ja sądzę na ten temat jest w sumie nieistotne w kontekście
średnich przebiegów samochodów osobowych, notowanych przez TÜV na
obowiązkowych przeglądach technicznych. Gdybym jednak podchodził do
Twojej tezy (przeciwstawnej do tego, co mi próbowałeś przypisać) ze
statystycznego punktu widzenia, to w sumie jedynie mógłbym uznać, że
takiej hipotezy odrzucić nie można (o ile byś to udowodnił).
No, ale to w żaden sposób nie zmianie faktu, że średnio (statystycznie)
Niemcy (i nie tylko Niemcy) jeżdżą rocznie po kilkanaście tysięcy
kilometrów swoimi samochodami.
-
57. Data: 2012-04-19 21:50:05
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jmpjdl$fmj$1@inews.gazeta.pl...
> Ghost <g...@e...pl> napisał(a):
>
>>
>> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
>> news:jmpev4$b26$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>> >W dniu 2012-04-19 13:01, kamil pisze:
>> >> On 19/04/2012 10:52, Artur Maśląg wrote:
>> >>
>> >>> Zgadza się - o tym właśnie pisałem, zaprzeczając powszechnej opinii
>> >>> jakie to kosmiczne przebiegi Niemcy robią swoimi samochodami,
>> >>> wyciąganej na postawie przebiegów padak tutaj docierających, a nie
>> >>> sytuacji rzeczywistej.
>> >>
>> >> http://ftp.iza.org/dp1278.pdf
>> >>
>> >> "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
>> >> Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
>> >> minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
>> >> who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
>> >> respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of
>> >> 25
>> >> kilometers or more for one way."
>> >>
>> >> Nie sądzę, żeby przez ostatnie 10 lat nagle wszyscy zaczęli jeździć
>> >> 80km
>> >> do pracy.
>> >
>> > Ja też nie, a wręcz przeciwnie, ale na grupie (zresztą nie tylko)
>> > opowieści o kosmicznych przebiegach z racji autostrad itd. są dość
>> > powszechne.
>>
>> Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na
>> chec
>> podjecia pracy w danej odleglosci?
>>
> Nie truj dupy tylko albo dawaj linka do wiarygodnych danych że Niemiec ma
> do
> roboty 80 kilometrów albo zeżryj klawiaturę.
Rzeco? ... a kogótek.
-
58. Data: 2012-04-19 21:53:24
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:jmpkhp$ke1$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>W dniu 2012-04-19 19:38, Ghost pisze:
>> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
>> news:jmpev4$b26$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>>> W dniu 2012-04-19 13:01, kamil pisze:
>>>> On 19/04/2012 10:52, Artur Maśląg wrote:
>>>>
>>>>> Zgadza się - o tym właśnie pisałem, zaprzeczając powszechnej opinii
>>>>> jakie to kosmiczne przebiegi Niemcy robią swoimi samochodami,
>>>>> wyciąganej na postawie przebiegów padak tutaj docierających, a nie
>>>>> sytuacji rzeczywistej.
>>>>
>>>> http://ftp.iza.org/dp1278.pdf
>>>>
>>>> "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
>>>> Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
>>>> minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
>>>> who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
>>>> respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of
>>>> 25
>>>> kilometers or more for one way."
>>>>
>>>> Nie sądzę, żeby przez ostatnie 10 lat nagle wszyscy zaczęli jeździć
>>>> 80km
>>>> do pracy.
>>>
>>> Ja też nie, a wręcz przeciwnie, ale na grupie (zresztą nie tylko)
>>> opowieści o kosmicznych przebiegach z racji autostrad itd. są dość
>>> powszechne.
>>
>> Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na
>> chec podjecia pracy w danej odleglosci?
>
> Nie próbuj nawet sugerować, że ja coś podobnego twierdziłem.
Myslalem, ze to tutaj norma.
> Natomiast
> to co ja sądzę na ten temat jest w sumie nieistotne w kontekście
> średnich przebiegów samochodów osobowych, notowanych przez TÜV na
> obowiązkowych przeglądach technicznych. Gdybym jednak podchodził do
> Twojej tezy (przeciwstawnej do tego, co mi próbowałeś przypisać) ze
> statystycznego punktu widzenia, to w sumie jedynie mógłbym uznać, że
> takiej hipotezy odrzucić nie można (o ile byś to udowodnił).
Hipotezy odzrucic nie mozna o ile bym ja udowodnil? Jakiez to zgrabne.
> No, ale to w żaden sposób nie zmianie faktu, że średnio (statystycznie)
> Niemcy (i nie tylko Niemcy) jeżdżą rocznie po kilkanaście tysięcy
> kilometrów swoimi samochodami.
I naprawde nie uwazasz, za oczywiste, ze niemcy srednio dalej do roboty
jezdza niz polacy?
-
59. Data: 2012-04-19 21:56:19
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: Iguan_007 <i...@g...com>
Ghost,
>> 18kkm to średnio 50km dzień w dzień, 365dni w roku... A nie każdy Niemiec
> jest taksówkarzem :)
>Sredni dojazd Niemca do pracy to wiecej kilometrow niz Polaka. 80km nie jest
problemem.
80km dla kogos nie jest problemem tak samo jak dla kogos innego nie jest problemem
uzywanie komunikacji miejskiej. Ale _sredni_ przebieg 50km/dzien w dzien to calkiem
sporo. Chyba ze ktos pracuje samochodem.
Wcale nie bylbym taki pewny ze sredni przebieg samochodow bedzie wyzszy w Niemczech.
Kiedys czytalem ze Niemcy sa najwiekszym rynkiem motocyklowym w Europie. Wiec kiedys
chyba na nich jezdza. Do tego dochodzi popularnosc drugiego samochodu w rodzinie czy
sprawnosc komunikacji miejskiej. Jesli masz jakies dane potwierdzajace swoja teze to
zgoda, ale "na oko" to wcale nie jest takie oczywiste.
Pozdrawiam,
Iguan
--
--
Iguan007
Sezon caly rok:
http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
--
-
60. Data: 2012-04-19 22:31:57
Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-04-19 21:53, Ghost pisze:
>
> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> news:jmpkhp$ke1$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>> W dniu 2012-04-19 19:38, Ghost pisze:
>>> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
>>> news:jmpev4$b26$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...
>>>> W dniu 2012-04-19 13:01, kamil pisze:
>>>>> On 19/04/2012 10:52, Artur Maśląg wrote:
>>>>>
>>>>>> Zgadza się - o tym właśnie pisałem, zaprzeczając powszechnej opinii
>>>>>> jakie to kosmiczne przebiegi Niemcy robią swoimi samochodami,
>>>>>> wyciąganej na postawie przebiegów padak tutaj docierających, a nie
>>>>>> sytuacji rzeczywistej.
>>>>>
>>>>> http://ftp.iza.org/dp1278.pdf
>>>>>
>>>>> "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
>>>>> Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
>>>>> minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
>>>>> who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
>>>>> respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance
>>>>> of 25
>>>>> kilometers or more for one way."
>>>>>
>>>>> Nie sądzę, żeby przez ostatnie 10 lat nagle wszyscy zaczęli jeździć
>>>>> 80km
>>>>> do pracy.
>>>>
>>>> Ja też nie, a wręcz przeciwnie, ale na grupie (zresztą nie tylko)
>>>> opowieści o kosmicznych przebiegach z racji autostrad itd. są dość
>>>> powszechne.
>>>
>>> Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na
>>> chec podjecia pracy w danej odleglosci?
>>
>> Nie próbuj nawet sugerować, że ja coś podobnego twierdziłem.
>
> Myslalem, ze to tutaj norma.
Być może jest to powszechne, ale póki co ciężko to za normę uznać.
>> Natomiast
>> to co ja sądzę na ten temat jest w sumie nieistotne w kontekście
>> średnich przebiegów samochodów osobowych, notowanych przez TÜV na
>> obowiązkowych przeglądach technicznych. Gdybym jednak podchodził do
>> Twojej tezy (przeciwstawnej do tego, co mi próbowałeś przypisać) ze
>> statystycznego punktu widzenia, to w sumie jedynie mógłbym uznać, że
>> takiej hipotezy odrzucić nie można (o ile byś to udowodnił).
>
> Hipotezy odzrucic nie mozna o ile bym ja udowodnil? Jakiez to zgrabne.
Nie tyle zgrabne, co oczywiste - oczywiście dla osób, które mają
świadomość jak wygląda analiza danych ze statystycznego punktu
widzenia. Dlaczego statystycznego? Otóż dane, które tutaj przytoczono
to nie były wydumki w stylu "wydaje mi się", tylko konkretne dane
statystyczne i do tego dość miarodajne, ponieważ nie były to próbki
"statystyczne" na "reprezentatywnej próbie", tylko miliony danych,
zbieranych corocznie. Tutaj ciężko o manipulację.
>> No, ale to w żaden sposób nie zmianie faktu, że średnio (statystycznie)
>> Niemcy (i nie tylko Niemcy) jeżdżą rocznie po kilkanaście tysięcy
>> kilometrów swoimi samochodami.
>
> I naprawde nie uwazasz, za oczywiste, ze niemcy srednio dalej do roboty
> jezdza niz polacy?
Nawet gdyby (a "oczywiste" to musiałbyś jakoś udowodnić, ponieważ z
przytoczonych danych to nie wynika) , to implikacja (o korelacji nawet
nie wspominam) na większy przebieg samochodów osobowych jest
nieuzasadniona.