  • Data: 2009-03-14 22:02:35
    Temat: Re: Panele słoneczne
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykly laptop wymienic na jakiegos netbooka w stylu EEE PC
    > (obnizysz pobor pradu do kilku W), dobrac dobre jakosciowo swietlowki,
    > ktore nie musza rozgrzewac sie przez 5 minut by osiagnac nominalna
    > jasnosc... i pamietaj o radiu na korbke i latarkach na dynamo. ;)

    Radia na korbke nie ma w Polsce. Jesli gdzies jest podaj adres.
    Latarka raczej na ruch. Te sa lepsze, ale ostatnio też ich nie
    ma nawet na allegro. Kiedys kupiwałem po 7-12zł.

    A teraz najgorsze. Niestety pobór pradu EEE pc to 30W max i 14W
    normalnie. Niestety nie podali, czy to z Wi-Fi czy bez. Po
    drugie OLPC słynny X0 co to miał brać 2W pobiera 8W energii.
    Więc nie tak znowu mało. Nie ma też trybu e-book, który miał być
    (pobór mia byc 0.3-0.8W) Okazuje się zatem, że niewiele sie
    zmieniło by w obliczeniach, a koszt ogromny. Lepiej juz kupić
    drugi panel ;-)
    Jak widac wcale nie jest łatwo wybrac rozwiązanie.