  • Data: 2011-02-10 16:17:18
    Temat: Re: Panel zbiorczy
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:iiuis2$eq3$1@news.onet.pl...

    > Ale kto tu mówi o rozpięciu? Wystarczy wzrost rezystancji przy niskim
    > napięciu - przy CCTV mam ciemniejący obraz aż do zerwania
    > synchronizacji- nawet zwykłe rozpięcie i ponowne wpięcie tego obwodu
    > (gdziekolwiek) powoduje, że usterka znika (na jakiś czas).

    To chyba coś z tymi złączami jest nie tak :) Korozja elektrochemiczna
    między drutem a nożami?? Ktoś "krosował" śrubokrętem? Pomijając już nawet
    fakt, że pierwszy raz słyszę o takich problemach z kronami (z samej zasady
    działania są to jednak dość porządne złącza), są przecież w użytku miliony
    innych złącz słaboprądowych opartych o blaszkę zaciśniętą - i to dużo
    słabiej - między dwiema sprężynkami (albo i jedną!) i jakoś to wszystko
    działa całymi latami (patrz chociażby większość sprzętu RTV). Nie wszystko
    na świecie jest lutowane albo na chama skręcane śrubą. Nie neguję
    oczywiście Twojego problemu, ale może warto byłoby się przyjrzeć bliżej,
    czemu się tak dzieje.

    e.