  • Data: 2011-02-13 11:58:14
    Temat: Re: Panel zbiorczy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Feb 2011 10:06:04 +0100, Osadnik wrote:
    >To musi być zastosowanie podobne do "skręcam kilka drutów placami w
    >jednym miejscu"
    >Im dłużej do tego pomysłu podchodzę to już mam takie pomysły jak
    >miedziane grube druty na nich owijać poszczególne żyły i to lutować...
    >albo robić przez listwę zaciskową ściskając miedzy płytkami jeszcze
    >kawałek folii aluminiowej...

    sa takie listwy zaciskowe, kawal miedzi z otworkami i srubkami.
    Ale jak to sie nazywa ? Szyny zbiorcze ? Elektrycy uzywaja.
    http://allegro.pl/listwa-zaciskowa-65mm-na-th35-zero
    wa-10-promocja-i1457097090.html

    No i sa szybkozlaczki, zelowane i nie, ale gora to chyba 3 druty ..
    o, na 5
    http://allegro.pl/zlaczki-instalacyjne-5x1-0-2-5-pc-
    253-100-szt-i1421123070.html

    Ale widialem tez inne "przelotowe" - mozna sie bylo wpiac w jeden
    kabel co kawalek.

    Zwykly blok zaciskow srubowych plus szyna grzebieniowa
    http://allegro.pl/szyna-grzebieniowa-widelkowa-1-faz
    -12-mod-lodz-i1452313547.html
    tylko ze to jest do bezpiecznikow.

    albo kupic listwy zaciskowe do druku i wlutowac w kawalek laminatu z
    jedna sciezka.

    J.