    From: Marx <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panel LCD uzywany
    Date: Wed, 8 Jul 2009 09:02:52 -0700 (PDT)
    <3...@h...googlegroups.com>
    <h2n1ir$ii7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4...@c...googlegroups.com>
    <h2r611$m4i$1@news.onet.pl> <h2s4th$rfi$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2sb92$ljp$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <h306cg$f40$1@inews.gazeta.pl> <4a53c338$1@news.home.net.pl>

    Tez od dwoch dni jestem uzytkownikiem Eizo L768. Nawet skalibrowalem
    go Spyderem. Z ocena wstrzymuje sie jeszcze kilka dni, ale w skrocie
    powiem ze choc jest lepiej to szczeka mi nie opadla.
    Moge napisac na razie troche o Delkomie - maja tych monitorow sporo,
    moj ma niby 6 tys.h., na naklejce pisze dataservuk.com czyli firma od
    zlomowania.
    Stan monitora wizualnie praktycznie idealny - zarowno na ekranie jak i
    na obudowie nie widac zadnych sladow. Co do stanu matrycy (zlych
    pixeli brak) to swieci jak dla mnie ok. Podstawka bez zarzutu, pivot
    to raczej ciekawostka. Soft ze strony Eizo dziala.
    Jasnosc musialem ustawic na 20% bo daje za bardzo po oczach.
    Gwarancja jest polroczna "na gebe" bo na fakturze nic nie ma (inna
    sprawa ze na fakturze nie pisze iz to sprzet uzywany).