    From: JohnyK <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Panda czy Clio?
    Date: Tue, 16 Mar 2010 13:38:45 -0700 (PDT)

    On 16 Mar, 20:24, CUT <c...@c...pl> wrote:

    > A my la e o Oplu Corsie C? W lepszych wersjach wyposa enia wykonanie
    > niebo lepsze ni w clio i pandzie razem wzi te.

    Jasne. Buahahahhaaaaa, buaham hah, ha.
    Corsa lepiej wykonana? I jeszcze może rzadziej się psuje? Proszę Cię,
    Clio miałem tylko 2 lata, przejechałem nim 200kkm i żadnych problemów.
    Corsę C miałem rok, przejechałem 60kkm, bo resztę czasu który winna
    była wtedy przejechać stała w serwisie. Nędza, syf i malaria. Jedyna
    zaleta w stosunku do Clio- więcej miejsca w środku.

    > Przez prawie rok mia em s u bowe clio z 2005r. Powiem, e plastiki
    > powiewa y totaln tandet w por wnaniu z cors kt r je dzi em kiedy
    > (2002r).

    Clio miałem 2003, Corsa 2005 rok. Corsa wykonana z plastików twardych
    ja beton, nieprzyjemnych w dotyku, całość śmierdziała przez długi
    czas. Plastiki w Clio przyjemne w dotyku, ale, przyznać trzeba,
    czasami skrzypią. O jakości hamulców, spalaniu nie będę pisał zbyt
    wiele, dość powiedzieć, że Corsa nie hamowała i żarła jak smok. I w
    stosunku do Clio to chyba ktoś ją zapomniał wyciszyć.

    Obydwa auta nowe.

    > Silnik 1.5dci to totalna pomy ka.

    Być może. Ja miałem benzynowce.

    JK