  • Data: 2012-05-22 11:26:13
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Jak na razie to Ty robisz z siebie idiotę, gadając o czymś o czym nie
    > masz pojęcia.
    > A na zadane pytanie, co niby miało by się wypalić, nie potrafisz
    > odpowiedzieć, tylko rzucasz "a co ja wróżka?", ale niewiedza nie
    > przeszkadza Ci grać znawcy.

    Widziałeś efekt ?? nie więc siedz cicho bo tylko gdybasz i piszesz że tak
    nie może być ... nie można to zdjąć majtek przez głowę ... skończ i nie
    ośmieszaj się więcej ....

    > Wypalenie jako takie w lcd nie jest możliwe, bo z braku luminoforu nie
    > ma co się wypalić, więc próbuję dociec co ( w sensie jaka usterka) może
    > spowodować zbliżony efekt.

    Jak widać jest możliwe ... być może to wina starego monitora bo było to lata
    temu .. na nowych takiego efektu nie widziałęm ..

    ps. Nie wiem czy jeszcze gdzies nie leży ten wypalony LCD ..