  • Data: 2012-05-22 12:55:19
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 May 2012 12:40:33 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Dnia 2012-05-22 11:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Spójrz na zdjęcia:

    Mirek, mądrzy mówią "nie kop się z koniem" a ty się kopiesz nawet z
    koniotrzepolino.

    Nawet jak mu pokażesz każdy z 14 milionów linków:
    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=l
    cd+burn-in&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=
    suggest
    to i tak nie zrozumie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel