  • Data: 2012-05-22 12:22:05
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpfn54$gso$...@i...gazeta.pl...
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > bla bla bla ... idiotę już z siebie zrobiłeś nie raz

    Bezczelny gnojek.
    To nie ja z siebie robiłem idiotę, twierdząc że za wysłanie klientowi złych
    opon odpowiada nie sklep internetowy, tylko klient który nie zauważył tego
    od razu przy odbiorze.

    I nie raczyłeś przeprosić za wypisywanie tego typu bzdur, za to szczekasz
    dalej.

    Teraz znowu robisz z siebie idiotę, bo znowu się upierasz przy diagnozie, o
    przyczynie której nie masz pojęcia.

    Co za tym idzie, dalsze czytanie bzdur które wypisujesz, nie dość że nie ma
    sensu, to jeszcze może być szkodliwe.

    Więc pa.
    PLONK