  • Data: 2012-05-22 12:40:33
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-05-22 11:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Wypalenie lcd nie, ale Ty też nie, tylko jesteś za głupi, żeby to
    > zrozumieć.

    > Powtarzam - to Ty się po raz kolejny ośmieszasz nie mając pojęcia co
    > widzisz (zakładając że nie kłamiesz, ale pewności brak), ale upierając
    > się w swoim oślim stylu co do prawidłowości nazewnictwa.

    Spójrz na zdjęcia:
    http://www.nextgenupdate.com/forums/computer-lounge/
    365074-firefox-bar-now-burned-into-my-screen.html
    http://www.beginnercode.com/2005/11/16/lcd-ghost-rem
    edy/

    Co do przyczyny to oczywiście nie wiem, ale można się domyślać, że jakiś
    ładunek pozostaje pomiędzy elektrodami i kryształki nie skręcają
    płaszczyzny polaryzacji pod takim kątem pod jakim powinny.
    Nie jest to na pewno zjawisko częste, ale jak najbardziej występujące.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l