eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPanasonic troszczy się o swoich klientów ...Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    References: <e...@j...googlegroups.com>
    <h2d07c$ctc$2@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Date: Tue, 30 Jun 2009 15:07:47 +0200
    Lines: 21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    NNTP-Posting-Host: 83.24.30.62
    Message-ID: <4a4a0e28$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1246367272 83.24.30.62 (30 Jun 2009 15:07:52 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: adam.d.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:813736
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" napisał
    >> http://panasonic.jp/support/global/cs/info/dsc_batte
    ry.html
    >> http://hardware.slashdot.org/story/09/06/24/1851238
    >
    > Czyli, innymi słowy, Panasonic próbuje wziąć swoich użytkowników w
    > niewolę i np. za nich decydować, kiedy sprzedany im produkt stanie się
    > bezużyteczny - nic to, że wszystko znakomicie działa (jak na panasonika,
    > of course), że obkupiliśmy się w dedykowane akcesoria, których nie da
    > się wykorzystać gdzie indziej, że "nauczylismy się" aparatu, że właśnie
    > zaczynamy się z nim rozumieć, z jego pokrętną logiką - nie, Panasonic w
    > ramach programu poprawy wyników sprzedaży za nas zdecyduje, że ten
    > aparat, to szmelc (brak nowych, w pełni pojemnych aku) i trzeba kupić
    > coś całkiem nowego.

    Innymi słowy - Panasonic musi mieć nierówno pod sufitem jesli jeszcze liczy
    na zaufanie klientów.
    Chyba, że rynek jest istotnie dość głupi i zamożny i każdy numer na nim
    uchodzi.

    adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: