  • Data: 2010-03-23 10:04:13
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: irek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-23 10:01, Arek pisze:

    > ja da?em sobie narazie spok?j z filmami dopuki nie zmieni? kompa
    > aby to konwerterowa? w przyzwoitym czasie musi komp by? nie?le wypasiony
    > inaczej to za d?ugo trwa
    >
    > Arek.

    mam ten telewizor i konwertowałem co mogłem, ale na czterordzeniowym procku trwa
    to od 1 godz do 3 w zależności co konwertowałem. Po drugie - po skonwertowaniu
    materiał będzie tylko do odtworzenia na panasonic viera i w komputerze - tak mi
    się wydaje. Po trzecie - każda konwersja to kolejna utrata jakości, chyba, że
    strumień wideo i audio z np mkv może być skopiowany.
    Dlatego też pomyślałem sobie, że wygodniejszym rozwiązaniem będzie takie coś:
    http://asmax.pl/playbox za 249zł.
    Irek