  • Data: 2014-01-22 18:08:17
    Temat: Re: Panasonic Lumix LX7 - rozważania przy zakupie
    Od: strażnik <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mt napisał:

    > Aparat wprowadzony w drugiej połowie 2012 r. nazywasz leciwym?

    Tak mnie nachodzą różne myśli, tym bardziej w obliczu głosów mówiących,
    że smartfony (np. Nokia Lumia 1020) miażdżą kompakty jakością zdjęć i
    trend jakoby smartfony wyparły kompakty z rynku nadchodzi.

    > Ale generalnie LX7 to dobry kompakt.

    A czy kompakty klasy premium, czyli np. LX7 czy XZ-2 przewyższają
    jakością zdjęć te najlepsze aparaty w smartfonach? Najchętniej rzuciłbym
    okiem na jakiś test porównawczy. Zaletą smartfona jest oczywiście jego
    nieustanna obecność w kieszeni.

    Zastanawiam się więc tak (na chwilę zmieniając kryteria wyboru) - czy
    zamist LX7 może Nokia 1020? Czy taki telefon może mi zaoferować choćby
    zbliżoną jakość zdjęć do LX7?

    strażnik